اعلام برنامه های تیم فوتبال جوانان قبل از اعزام به جام ملت های آسیا


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917485

برنامه های تیم ملی فوتبال جوانان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین نظمی درباره شرایط اخیر تیم ملی فوتبال جوانان در اردوی عمان گفت: خدا را شکر دیروز بازی خوبی بود، بعد از اردوی دیروز بلاروس اولین بازی را در عمان انجام دادیم و خوشبختانه آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. این بازی های دوستانه برای ما بسیار مهم است. در هر صورت رقابت با تیم های خارجی برای کسب تجربه تیم ملی لازم و اجباری است. امیدواریم با برنامه ای که کادر فنی در نظر گرفته است بازیکنان بتوانند قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی تجربه کامل را کسب کنند و سهمیه جام جهانی را کسب کنند.

وی درباره برنامه تیم ملی جوانان ایران تاکید کرد: 25 وارد تهران می شویم و بازیکنان 6 روز استراحت خواهند کرد. آنها از 1 ژانویه دوباره وارد اردو می شوند و تا 10 ژانویه در اردو هستند و در 20 ژانویه دوباره وارد اردو می شوند. 29 طبق هماهنگی های انجام شده دو بازی در اردن داریم و 3 بهمن ماه به ایران برمی گردیم.

سرپرست تیم ملی جوانان شرایط آخرین اردوی این تیم قبل از عزیمت به ازبکستان را اینگونه تشریح کرد: 13 بهمن وارد آخرین اردو می شویم که بسیار مهم است. از اینجا می خواهم همه باشگاه ها بازیکنانی را که به تیم ملی دعوت می شوند به ما بدهند تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را داشته باشیم و در اسفندماه که به مسابقات می رویم با دست پر برگردیم.

نظيمي در گفتگو با سايت FA خاطرنشان كرد: دغدغه ما اين است كه همه بازيكنان در اختيارمان باشند، متأسفانه در هر اردويي كه مي رويم يكي دو بازيكن اصلي خود را نداريم و همين باعث نگراني مي شود. البته از طرفی با بازیکنانی که جایگزین آنها می شوند آشنا می شویم، اما اگر بازیکنان اصلی را در اختیار داشته باشیم و ترکیب مناسب را پیدا کنیم، یکنواختی تیم در مسابقات بسیار مهم است. بنابراین می توان به موفقیت در جام ملت های آسیا خوش بین بود.

دیدگاهتان را بنویسید