اعلام زمان سومین مرحله واریز سود سهام عدالت به بازماندگان

اعلام زمان سومین مرحله واریز سود سهام عدالت به بازماندگان

روز جدید : زمان پرداخت سود فاز سوم از سرمایه بازماندگان اعلام شد.

با پیگیری های مسئولان دولت سیزدهم و همچنین شرکت سپرده گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت بازماندگان، تاکنون 2 مرحله سود به حساب این افراد واریز شده است که طبق آمار ارائه شده تا مرحله اول و دوم به ترتیب 307 و 200 است که هزار نفر با رفع مشکل حساب بانکی معتبر خود کمک هزینه سالانه 1398 و 1399 خود را دریافت کردند.

مشمولان سهام برای عملکرد سال 1398 حدود یک میلیون و صد هزار تومان برای سهام یک میلیون تومانی و حدود 580 هزار تومان برای سهام 532 هزار تومانی دریافت کردند.

از جمله افرادی بودند که تحت تاثیر عدم ارائه شماره حساب معتبر در دریافت مزایای خود با تاخیر مواجه شدند و در همین راستا شرکت سپرده گذاری مرکزی بارها با انتشار اطلاعیه های مختلف به این افراد تذکر داده است تا این افراد به سامانه کلی اطلاعات مراجعه کنند. سجام) باید ثبت نام و احراز هویت و در لیست پرداخت آتی شرکت سپرده گذاری مرکزی درج شود.

در ادامه چنین اقداماتی، شرکت سپرده گذاری مرکزی اواسط خردادماه امسال اعلام کرد که این شرکت در سال جاری چندین بار پرداخت سود سهام عدالت را در دستور کار خود قرار داده است، اما برای تحقق چنین رویدادی لازم است مشکل را در اسرع وقت حل کنید سال های 1398 و 1399 بود.

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پس از پیگیری های انجام شده برای واریز سریع ترین سود سهام در روزهای اول تیرماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص واریز سود سوم. مرحله تقسیم سود سرمایه خود تا پایان تیرماه وی خبر داد و اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا سود دریافت نکردند. که باید در سامانه سجام ثبت و در فرآیند دریافت سود سهام عدالت گواهی شود.

بر اساس آخرین پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار ایرنا، مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت قرار است از روز یکشنبه 11 مرداد ماه آغاز شود و تنها افرادی که تا ساعت 24 روز جمعه اطلاعات خود را در سامانه سجام اصلاح کرده اند. از دریافت این مزایا بهره مند خواهند شد و بهتر است افرادی که نسبت به اصلاح شماره شبای خود اقدامی نکرده اند در اسرع وقت نسبت به اصلاح شماره شبای خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام چنین خبری، تاکنون حدود 75 هزار نفر برای دریافت سود سهام، شماره شبای خود را تغییر داده اند.

همچنین برای 35000 نفر دیگر که با شماره شبای معتبر مشکل داشتند پیامک ارسال شده است تا در اسرع وقت شماره شبای معتبر را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید