اعلام زمان پرداخت معوقات به دانشجویان خریدار خدمات

اعلام زمان پرداخت معوقات به دانشجویان خریدار خدمات

سید امیر شوشتری افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 2 ماه حقوق این دسته از معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است و قرار بود 2 ماه باقی مانده توسط موسسان مدارس برای خرید پرداخت شود. ادارات استانی که متأسفانه به تعهدات خود عمل نکرده اند در این زمینه عمل نکرده اند

وی با بیان اینکه موسسان مدارسی که بر اساس تعهد خود به آموزش و پرورش اقدام به خرید خدمات می کنند باید دارای حساب حداقل 2 ماه حقوق و بیمه معلمان خریدار خدمات باشند و ادامه داد: هنگام پرداخت حقوق معلمان خریدار خدمات، سپرده آموزش و پرورش و پرداخت توسط موسسین مدارس انجام می شود و در صورت ایجاد اختلال در این روند به هر دلیلی باید پرداخت توسط موسسین انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارتخانه و تامین اعتبار که به زودی انجام می شود، در روزهای آینده مرحله ای برای پرداخت حقوق معلمان و تلاش برای پرداخت ها در مبلغ کامل و تسویه مطالبات میدانی حقوق این دسته از معلمان.

شوستری افزود: علت اصلی تاخیر در پرداخت حقوق این گروه از معلمان، تاخیر در جذب و ابلاغ معلمان برای خرید خدمات و استخدام تعدادی از این نیرو با تاخیر 2 ماهه است.

وی افزود: در صورت پرداخت کامل معوقات، پرداختی معلمان این گروه از سال آینده به روز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی حدود 300 موسس مدرسه دارد که اقدام به خرید خدمات آموزشی می کنند که برخی از آنها تا 2000 کارمند برای خرید با مجوز چند مدرسه دارند.

خراسان رضوی در حال حاضر 6200 معلم برای خرید خدمات دارد.

دیدگاهتان را بنویسید