خبر خوب برای معلمان؛ اعلام زمان پرداخت معوقات توسط رتبه بندی

خبر خوب برای معلمان؛  اعلام زمان پرداخت معوقات توسط رتبه بندی

آخرین مرحله اعتراضات ارزشیابی معلمان در حال انجام است و تقریباً به تمامی اعتراضات معلمان از سوی آموزش و پرورش پاسخ داده شده است، اما روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت معوقات معلمان ارزشیابی با حقوق هازارد منتشر شد.

در همین رابطه علی فرهادی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با رد این شایعات گفت: علیرغم محدودیت منابع، به دستور معاون اول رئیس جمهور و با مساعدت این سازمان، برنامه حقوق و بودجه معلمان در ماه 1396 تعیین شد. آذر تعطیل شد.

وی افزود: در آذرماه آن دسته از معلمان و دانشجو معلمان ورودی مهر 1402 جدیدالورود که حکم استخدام آنها صادر شده است نیز حقوق مهر، آبان و آذرماه خود را دریافت می کنند.

فرهادی گفت: طی تعامل سازنده سازمان برنامه و بودجه با وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات ارزشیابی معلمان در سال 1402 پرداخت شود که معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمهور برای این امر اقدام کردند. از سازمان برنامه و بودجه باید تشکر کرد.

وی همچنین گفت: تقریباً به همه ایرادات رتبه بندی رسیدگی شده است و به جز چند نفر می توان گفت پرونده اعتراض بسته شده و چند نفر باقی مانده در دی ماه منصوب می شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد: تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت سیزدهم این است که با حرکت در دایره نظم و قانون فضای حاکم بر آموزش و پرورش را آرام و به دور از دغدغه های معلمان بسازند تا بتوانند به دانش آموزان خلاق و مبتکر آموزش دهند.