ضرورت تدوین مفاد اجرایی قانون رتبه بندی معلمان توسط دولت / تعهدات رتبه بندی معوق باید تا شهریور 1400 پرداخت شود.


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819934

رضا حاجی پور با بیان اینکه مجلس کار خود را در زمینه رتبه بندی معلمان انجام داده است، گفت: امروز نوبت دولت است که مفاد اجرایی این قانون مهم را تدوین و برای اجرا آماده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ابلاغ قانون رتبه بندی معلمان اظهار داشت: دولت برای بهره مندی معلمان پرتلاش هر چه سریعتر آیین نامه اجرایی تهیه و تصمیمات معلمان را بر اساس آن ابلاغ کند. بر اساس این قانون
حاجی پور با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 1401 اعتبار این قانون را تصویب کرده است، افزود: سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش باید زمان اجرا و پرداخت معوقات را از شهریور 1400 محاسبه کنند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: موضوع دیگر رتبه بندی معلمان است که مجلس به وظیفه خود عمل کرده است و امروز نوبت دولت است که آیین نامه این قانون مهم را تدوین و برای اجرا آماده کند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر موضوعات مطرح شده بحث تعیین تکلیف معلمان آموزش غیر رسمی است که به زودی طرحی به کمیسیون آموزش مجلس ارائه می شود. عموم.
وی یکی از مهمترین موضوعات را بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری عنوان کرد و افزود: تاکید کمیسیون برای جبران افت تحصیلی ایجاد شده در بین دانش آموزان، در نظر گرفتن اولویت اول یعنی حفظ سلامت آنان است. “
این مسئول ادامه داد: مبنای تصمیم گیری برای آموزش حضوری یا حضوری ستاد ملی تاج و تخت است و ستاد ملی در این زمینه حرف آخر را می زند.
حاجی پور یادآور شد: تمامی لوازم بهداشتی اعم از ماسک، ضدعفونی کننده، دماسنج و مواد شوینده باید از طریق وزارت بهداشت در اختیار روسای مراکز آموزشی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید