کلیباف: مبنای اجرایی قانون طبقه بندی معلمان از شهریور 1400 است

کلیباف: مبنای اجرایی قانون طبقه بندی معلمان از شهریور 1400 است

روز جدید : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی دولت برای ابلاغ مفاد اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور 1400 اعمال می شود.

رحمت اله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 4 خرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره آخرین وضعیت پرداخت یک میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و نحوه تخصیص منابع جفت با استناد به اصول 3 و 29 قانون اساسی هشدار داد و گفت: اگرچه مجلس این موضوع را تصویب کرد و مقام معظم رهبری نیز بر اجرای آن تاکید کردند، اما منابع مذکور با تاخیر تقسیم شد به طوری که 700 نفر از ولیعهد یک نفر کشته شدند. روز تحقیقی دارم چون به دلیل زیرساخت های بهداشتی استان گلستان و همچنین استان دوم یا سوم که بیشترین قربانی را داشت، توزیع اعتبار به گلستان بسیار کم بود و این مشکل در گزارش کمیته دیده نشد.

محمدباکر کلیباف در پاسخ به این اخطار قانون اساسی گفت: این گزارش کمیته برنامه و بودجه زیرساخت سلامت بود و از این کمیسیون و رئیس آن حاجی بابایی می خواهیم موضوع استان گلستان را پیگیری و رسیدگی کنند. “

رئیس‌جمهور مجلس گفت: در خصوص رتبه‌بندی باید گفت که موضوع وعده‌ای نیست، بلکه قانونی است، موضوع تصویب، تصویب و ابلاغ هنوز کامل نشده و دولت وقت برای تصویب ندارد. آئین نامه ها و آیین نامه ها به موقع اعلام می شود. معلمان توجه داشته باشند که از 6 ماهه دوم با ابلاغ آیین نامه 1400 وجه قانونی پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید