خبر خوش برای پرداخت تعهدات معوق رتبه بندی معلمان

خبر خوش برای پرداخت تعهدات معوق رتبه بندی معلمان

روز جدید : نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اجرای رتبه بندی معلمان امسال با 25 هزار میلیارد تومان محقق می شود، گفت: مقرر شده رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1393 و معوقه اعمال شود. بدهی های چند ماه اخیر پرداخت خواهد شد.

محمدرضا احمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات این کمیسیون در خصوص لایحه طبقه بندی معلمان گفت: مجلس.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان با 25 میلیارد تن در سال جاری اجرایی می شود، افزود: تا 31 شهریورماه 1400 رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و تعهدات معوقه چند ماه اخیر به معلمان پرداخت می شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: البته بودجه لازم برای اجرای کامل رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 از سوی دولت و مجلس دیده خواهد شد.

احمدی گفت: همانطور که دولت و مجلس وعده اجرای رتبه بندی معلمان را در سال جاری داده اند، می خواهیم حتی در چند ماه پایانی سال نیز این موضوع را اجرایی کنیم.

وی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان توسط مجلس و کمیته حسابرسی تشکیل شده برای اجرا و نظارت که مشترکاً نمایندگان مجلس و دولت هستند، رصد می شود. در عین حال به نظر می رسد تدوین آیین نامه این قانون حداقل 2 ماه زمان می برد و ابتدا باید قانون تصویب و سپس دستورالعمل اجرایی آن تهیه شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی گفت: بدنسازان باید بدانند که دغدغه آنها در خصوص رتبه بندی معلمان توسط دولت و مجلس پیگیری می شود و نباید در این زمینه دغدغه ای داشته باشند چرا که این قانون بسیار است. مهم و گسترده است و حتی ممکن است در روند اجرا کاستی هایی داشته باشد، اما قطار برای شناسایی مشکلات احتمالی در مسیر نیاز به جابجایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید