تعهدات معوق رتبه بندی معلمان از چه تاریخی پرداخت می شود؟

تعهدات معوق رتبه بندی معلمان از چه تاریخی پرداخت می شود؟

محمدرضا احمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگویی درباره اقدامات این کمیته در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: مجلس.

وی با بیان اینکه اجرای رتبه بندی معلمان با 25 هزار میلیارد تن در سال جاری انجام می شود، افزود: قرار است از 31 شهریور 1400 رتبه بندی معلمان اعمال شود و معوقات چند ماه گذشته پرداخت می شود. به معلمان .

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: البته بودجه لازم برای اجرای کامل رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 از سوی دولت و مجلس دیده خواهد شد.

احمدی گفت: همانطور که دولت و مجلس قول داده اند امسال رتبه بندی معلمان را اجرا کنند، برنامه ما این است که حتی در چند ماه پایانی سال نیز این موضوع را اجرایی کنیم.

وی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان توسط مجلس و کمیته حسابرسی تشکیل شده برای اجرا و نظارت که مشترکاً نمایندگان مجلس و دولت هستند، رصد می شود. در عین حال به نظر می رسد تدوین آیین نامه این قانون حداقل 2 ماه زمان می برد و ابتدا باید قانون تصویب و سپس دستورالعمل اجرایی آن تهیه شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: بدنسازان باید بدانند که دغدغه آنها در خصوص رتبه معلمان در دولت و مجلس پیگیری می شود و نباید دغدغه ای داشته باشند زیرا این قانون بسیار مهم، گسترده و ممکن است. حتی در فرآیند اجرا دارای نقاط ضعفی است، اما قطار باید جابجا شود تا خطاهای احتمالی در طول مسیر شناسایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید