اعلام شرایط اخذ وام دانشجویی فرزندان مستمری بگیران

اعلام شرایط اخذ وام دانشجویی فرزندان مستمری بگیران

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: مستمری بگیران کشوری و فرزندان آنان که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند مشمول دریافت مزایای دیپلم دانشجو می شوند.

محمد باقری نژاد در خصوص اعطای تسهیلات به مستمری بگیران گفت: اکنون 18 هزار و 746 مستمری بگیر در استان عضو این صندوق هستند.

وی یکی از مزایای صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان از این صندوق را وام 30 میلیون تومانی با نرخ سود 4 درصد عنوان کرد و افزود: ثبت نام این وام برای بازنشستگان از این صندوق تا پایان سال 96 در نظر گرفته شده است. سال بدون محدودیت زمانی .

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی با اشاره به آمار مرحله اول ادامه داد: تاکنون این وام در مرحله اول به 441 نفر پرداخت شده است و از طرفی سایت ثبت نام همیشه باز است و مردم می تواند درخواست کند.

باقری نژاد ادامه داد: با توجه به آغاز ثبت نام اینترنتی گزینش مستمری بگیران نمونه کشوری و استانی در سال 1402، متقاضیان و مستمری بگیران علاقه مند می توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق، درخواست خود را ثبت و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. .

وی بیان کرد: پس از مشاهده و بررسی مدارک در شش محور و همزمان با جشن خانواده و تجلیل از مستمری بگیران، طی مراسمی از این افراد تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات صندوق قرض الحسنه همپاد است، افزود: از این طریق مستمری بگیران کشوری و فرزندان آنان که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند و واحد پایان نامه را انتخاب کرده اند، مشمول دریافت وجه برای پایان نامه دانشجویی (طرح همپاد) می شوند. که می توانند در زمان تهیه پایان نامه از صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شوند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: این افراد می توانند در زمان تهیه پایان نامه از اعتبارات 6 میلیون تومانی برای پایان نامه کارشناسی ارشد و 8 میلیون تومانی برای پایان نامه دکتری استفاده کنند.

باقری نژاد با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات به صورت اینترنتی و در طول سال فعال است، یادآور شد: متقاضیان می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir ثبت نام و اطلاعات بیشتر کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید