اعلام لیست وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی/ رستمی، قشقایی و داودی در جمع مسافران کلمبیا


ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913320

در پایان جلسه کمیته فنی وزنه برداری با معرفی وزنه برداران اعزامی به کلمبیا، مجوز بین المللی شدن هفت وزنه بردار به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ; پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری که پس از برگزاری اردوی ثبت رکورد تیم ملی بزرگسالان در آکادمی ملی المپیک تهران (مجموعه ورزشی انقلاب) برگزار شد، 7 ملی پوش وزنه برداری با نظر سعید علی حسینی سرمربی این تیم در اردوی آماده سازی جهانی حضور یافتند. تیم و اعضای کمیته فنی حاضر در این جلسه مجوز نهایی اعزام به کلمبیا و شرکت در مسابقات جهانی بوگوتا در سال 2022 “اولین مرحله انتخابی بازی های المپیک پاریس” را دریافت کردند. .

رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2022 که اولین انتخابی المپیک پاریس در این رشته نیز محسوب می شود، قرار است از 13 آذرماه با میزبانی کلمبیا آغاز شود، رقابتی مهم و ارزشمند برای کشورهای مدعی در رشته وزنه برداری. اوزان با اعلام حضور بیش از 700 وزنه بردار مرد در وزن های مختلف از نظر کیفی و کمی در سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

تیم ملی وزنه برداری ایران که همواره جزو مدعیان کسب مدال و سکوهای باکیفیت و رنگارنگ جهانی است، با هدایت سعید علی حسینی خود را برای حضوری مقتدر در این رویداد مهم آماده می کند.

بر این اساس و با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام کاروان وزنه برداری به مسابقات جهانی کلمبیا، با درخواست اعضای کمیته فنی و تایید دکتر سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون (همزمان با برگزاری مسابقات به رکورد جایگاهی درون اردویی که کادر فنی برای تست نهایی بقیه ملی پوشان در کمپ جهانی طراحی کرد) جلسه کمیته فنی با محوریت لیست نهایی مسافران اعزامی به مسابقات جهانی نیز در سالن تمرین برگزار شد. وزنه برداران ملی آکادمی ملی المپیک.

در این دیدار که بلافاصله پس از پایان اردوی رکوردهای وزنه برداری کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، غیر از سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده، بهمن زارع،

سید کمال موسوی و بهداد سلیمی به عنوان اعضای کمیته فنی و همچنین سعید علی حسینی، محمدرضا براری و وحید ربیعی سرمربی و مربیان تیم ملی وزنه برداری حضور داشتند. لازم به توضیح است حسین توکلی از اعضای کمیته فنی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان در این جلسه غایب بود و همچنین نواب نصیرشلال، حسین مک گی و کروش باقری دیگر اعضای تیم وزنه برداری کمیته فنی نیز به دلیل مشغله زیاد بود و البته رکورد بانوان در اردوی ملی وزنه برداری در این جلسه حضور نداشت.

در پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از تجزیه و تحلیل و بررسی رکورد و شرایط مسابقات وزنه برداری، ملی پوشان کشورمان شانس حضور و کسب افتخار در مسابقات جهانی 2022 را دارند. با پیشنهاد و نظر سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری و دستیاران وی و تایید فنی اعضای کمیته فنی، 7 ملی پوش وزنه بردار جواز حضور در مسابقات جهانی کلمبیا و پوشیدن لباس را دریافت کردند. بیبی تیم ملی در این مسابقات معتبر بین المللی.

اسامی وزنه برداران اعزامی ایران به مسابقات جهانی 2022 کلمبیا که با انتخاب سرمربی تیم ملی و تایید کمیته فنی انتخاب شده اند به شرح زیر است:

حافظ قشقایی در دسته 67 کیلوگرم

میر مصطفی جوادی در دسته 81 کیلوگرم

کیانوش رستمی در دسته تا 89 کیلوگرم

? رضازاده 102 کیلوگرم است

? مهدی کرمی در دسته 109 کیلوگرم

? آیت شریفی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم

? علی داودی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم

لازم به ذکر است؛ حسین سلطانی ملی پوش وزن 81 کیلوگرم که هشتمین نفر از اردوی تدارکاتی جهان بود به دلیل اینکه نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند از فهرست نهایی اردونشینان و مسافران اعزامی به کلمبیا حذف شد. ثبت نهایی رکورد جهانی

ملی پوشان وزنه برداری کشورمان تا اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا به تمرینات خود در آکادمی ملی المپیک ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید