افتتاحیه مجلل ترین خانه تهران / قیمت معادل حقوق 5000 ساله یک کارمند! + تصاویر

افتتاحیه مجلل ترین خانه تهران / قیمت معادل حقوق 5000 ساله یک کارمند!  + تصاویر

در این گزارش به بررسی قیمت مسکن پرداختیم که با شنیدن قیمت آنها شگفت زده خواهید شد.

در این تلاطم بازار مسکن و وضعیت نابسامان اقتصادی که بسیاری از خانوارها حتی برای اجاره یک واحد 50 متری در جنوب شهر با چالش مواجه هستند، همچنان خانه های مجلل با قیمت های نجومی در تبلیغات اینترنتی دیده می شود که باعث ضرر مردم می شود. ذهن آنها برنده می شود خانه هایی که بیشتر شبیه قصرهایی هستند که پادشاهان در آن زندگی می کردند.

قیمت این املاک و ویلاهای مجلل به قدری بالاست که برای رهن و اجاره این واحدها باید میلیاردها پیش و صدها میلیون اجاره پرداخت کنید.

با رشد بی رویه تورم مسکن در سال های اخیر که زندگی مردم را به باد داده و بیش از 50 درصد تهرانی ها را مجبور به اجاره نشینی کرده است، این سوال پیش می آید که صاحبان این خانه ها چه کسانی هستند و خریدار آن ها چه کسانی هستند؟ آیا این خانه ها جلو می روند؟

این سوال را با پرسیدن چند بنگاه املاکی که در شمال تهران فعالیت می کنند مطرح کردیم. یکی از صاحبان املاک در منطقه الهیه گفت: اکثر صاحبان این املاک مشاغل آزاد و پردرآمدی دارند که هر ساله درآمد هنگفتی به جیب آنها وارد می کند و عجله ای برای فروش املاک خود ندارند زیرا هر روز منتظر چند صد میلیون هستند. به ارزش خانه هایشان می افزایند. البته بیشتر این خانه های مجلل که گاه تا 500 میلیارد و حتی بیشتر قیمت دارند به صورت رهن و اجاره در اختیار مردم قرار می گیرد زیرا حتی اگر فردی پول خرید خانه را داشته باشد ترجیح می دهد سرمایه گذاری خود را انجام دهد. سرمایه در کار و تجارت. برای سرمایه گذاری در زیر قیمت تعدادی از خانه های لوکس در تهران را بررسی کرده ایم:

House-Lux-1

قیمت ویلای 1900 متری منتشر شده در یک سایت اینترنتی 500 میلیارد تومان و قیمت هر متر این خانه 263 میلیون تومان است.

این ویلای لوکس در 2 طبقه دوبلکس در لواسان با 4 اتاق خواب در هر طبقه واقع شده است. علاوه بر این، این ویلا دارای 2 استخر، 8 پارکینگ، 3 بالکن مجلل و چشم انداز بی انتها می باشد.

برج 700 متری فوق لوکس نیاوران

House-Lux-2

قیمت کل این خانه لوکس 294 متری 500 میلیارد تومان و متری 294 میلیون است.

زیربنای این آپارتمان نوساز و مجلل 1700 متر و در محدوده نیاوران واقع شده و دارای 4 پارکینگ و استخر و سونا و جکوزی می باشد.

از دیگر ویژگی های این آپارتمان لوکس می توان به سرمایش مرکزی، گرمایش مرکزی، خروجی اضطراری، رختشویی، روف گاردن و سالن ورزشی اختصاصی اشاره کرد.

ویلا دو طبقه در شهر غربی

House-Lux-3

این کاخ مجلل 1444 متری در منطقه شهرک غرب واقع شده و در سال 1400 ساخته شده است. پیشنهاد مالک برای فروش این ویلا 470 میلیارد تومان است. هر متر از این ویلا 325 میلیون قیمت دارد.

امکانات این خانه لوکس به قدری زیاد است که مشاور املاک درخواست کرد تا برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این ملک با او تماس گرفته شود!

بهترین موقعیت مکانی، دو ویلا فول و دوبلکس، استخر زمستانی و تابستانی، روف گاردن و متریال درجه یک تنها بخشی از ویژگی های این خانه گران قیمت است.

موقعیت برتر در منطقه ازگل

خانه- Lux-4

این خانه دارای 800 متر بنا و 1400 متر زمین می باشد. این ویلا با قدمتی 21 ساله در منطقه ازگل واقع شده و شامل 4 اتاق خواب مستر، مشاع و امکانات لوکس و 2 طبقه دوبلکس می باشد.

برای خرید این کاخ مجلل باید حدود 350 میلیارد تومان بودجه داشته باشید. نکته جالب در مورد این لیست این است که خریداران برای بازدید از ملک فوق باید صورت مالی ارائه دهند تا فروشنده مطمئن شود که بازدیدکنندگان قصد خرید دارند و برای تفریح ​​به ملک مراجعه نمی کنند.اگر میانگین حقوق ماهیانه یک کارمند را در نظر بگیریم. 6 میلیون تومان است. برای خرید این خانه باید 5000 سال صبر کنید.

خانه های لوکس خریداری نمی شود!

در حال حاضر رشد معاملات ملکی در خرداد ماه امسال جان تازه ای گرفت و دلالان به این آشفته بازار امیدوار بودند، اما بر اساس آخرین آمار منتشر شده، روند رکود در بازار در تیرماه نیز تکرار شد و آن به نظر می‌رسد معاملات ملکی تنها در حال رشد است. در خرداد ماه، شور و هیجانی وجود داشت و کاهش معاملات مسکن حتی در خانه‌های کم متر مربع و مناطق گران‌قیمت به وضوح قابل مشاهده است.

با توجه به اینکه قیمت مسکن در منطقه بورلی هیلز آمریکا که یکی از گران ترین محله های جهان است بسیار کمتر از قیمت خانه های بالاست، به نظر می رسد انتشار چنین آگهی هایی هرگز پیدا نکند. مشتری برای آنها ساده است. جنبه تبلیغات و اعتبار دادن به بنگاه های املاک است نه چیز دیگر، زیرا به نظر می رسد با این قیمت های نجومی هیچکس حاضر نیست برای این املاک پای میز مذاکره بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید