افتتاح انبار انبار روغن موتور در نیشابور


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836560

8 هزار و 200 لیتر روغن موتور ذخیره شده به ارزش 5 میلیارد و پانصد و شش هزار ریال توسط بسیج و ناجا در نیشابور در بازرسی از انبار کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیک یاد، فرمانده مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: در ادامه طرح ها و برنامه های مقابله با انباشت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم هوشیار و نظارتی معاونت اطلاعات و پلیس آگاهی ناحیه ناجا از انباشت مقدار زیادی روغن موتور در یکی از انبارهای شهرستان مطلع شد. نیشابور و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام مطالعه و دریافت اطلاعات لازم با هماهنگی دستگاه قضایی؛ بازرسان سکوت و حضور ماموران پلیس آگاهی ناجا از انبار بازدید کردند و در نتیجه این عملیات 8200 لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: ارزش این روغن ها طبق نظر کارشناسان مربوطه معادل 5 میلیارد و پانصد و شش هزار ریال است و با توجه به اینکه مشخصات و موجودی انبار در سامانه انبارداری صنعت ثبت نشده است، سازمان معدن – فعالیت تجاری. و عدم خروج از بازار که به موجب آن جرم انبارداری محرز شده است.

نیک یاد تصریح کرد: در این رابطه انبار پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید