افتتاح فاز اول بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تا پایان سال


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913396

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت بیمارستان اسلامشهر گفت: فاز اول بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تا پایان سال با تلاش شبانه روزی افتتاح می شود. مسئولین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: تقدیم 1000 شهید در راه انقلاب اسلامی سند افتخاری برای شهرستان اسلامشهر است و نشان از وفاداری مردم این شهرستان دارد. انقلاب.

وی با انتقاد از ساخت طولانی مدت بیمارستان در این شهرستان گفت: دلیلی ندارد که ساخت بیمارستان در این شهر 14 سال طول بکشد. امروز با حضور نیروهای انقلابی در شهرستان و با کار جهادی در تلاش هستیم فاز اول بیمارستان را تا پایان سال به اتمام برسانیم 400 تخت در اسلامشهر افتتاح شود.

سید ابراهیم رئیسی گفت: پروژه های ملی و خوبی در شهرستان اسلامشهر در حال راه اندازی و افتتاح است که این پروژه ها کمک زیادی به افزایش اشتغال در سطح شهرستان می کند. یکی از این پروژه ها بندر خشک آپارین است که مسئولان باید هر چه زودتر شروع به کار کنند، پروژه ها از همت خود استفاده می کنند.

لازم به ذکر است وی در سفر به شهرستان اسلامشهر پس از بازدید از پروژه های ملی این شهرستان در جلسه شورای اداری اسلامشهر حضور یافت.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید