افزایش بی سابقه نارضایتی از عملکرد رئیس جمهور ایالات متحده

ساعت: 04:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785443

بر اساس نظرسنجی اخیر در مورد معرفی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، محبوبیت وی به دلیل نارضایتی هموطنانش از نحوه برخورد دولت وی با بحران همه گیر و نحوه اداره اقتصاد به میزان بی سابقه ای کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هفته نامه نیوزویک؛ بر اساس نظرسنجی دانشگاه کوئین پیاک، تنها 36 درصد از شهروندان ایالات متحده عملکرد بایدن را تایید می کنند، در حالی که 53 درصد از پاسخ دهندگان از عملکرد او ناراضی هستند که پایین ترین سطح در یک نظرسنجی ملی است.

بزرگترین گروه از مخالفان بایدن، جمهوری خواهان و مستقل ها، به ترتیب با 94 و 56 درصد و در مقابل بیش از 8 حامی دموکرات از 10 نفر حاضر در نظرسنجی، از بایدن حمایت کردند.

کاهش بی‌سابقه بایدن به پایین‌ترین سطح خود با نارضایتی بیشتر آمریکایی‌ها از عملکرد او در کنترل ویروس کرونا، اقتصاد، سیاست خارجی و پیشگیری از تغییرات آب‌وهوایی همزمان شد، در حالی که در همه زمینه‌ها رو به کاهش بود. بیشترین امتیاز را دریافت کنید.

نیمی از بزرگسالان آمریکایی مورد بررسی گفتند که از واکنش دولت به کووید-19 ناراضی بودند و تنها 45 درصد از عملکرد آن حمایت کردند. محبوبیت بایدن از اواسط اکتبر 3 درصد کاهش یافته است و تنها 45 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که همه گیری در ایالات متحده در حال بهبود است.

دولت بایدن با چالش‌ها و چالش‌های قانونی برای روش واکسیناسیون اجباری مواجه است که شرکت‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ را ملزم به واکسینه کردن کارمندان یا انجام آزمایش‌های هفتگی می‌کند. اداره ایمنی و بهداشت شغلی وزارت کار ایالات متحده که مسئول اجرای قوانین است، روز چهارشنبه به دنبال حکم دادگاه استیناف فدرال، تزریق اجباری واکسن را به حالت تعلیق درآورد.

کمترین میزان نارضایتی از عملکرد بایدن در اقتصاد است که از هر 10 آمریکایی 6 نفر ناراضی هستند. محبوبیت آن در دوره یک ماهه پس از افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت، نزدیک به چهار درصد کاهش یافته است.

قیمت مصرف کننده برای شهروندان ایالات متحده در ماه اکتبر نسبت به سال قبل 6.2 درصد افزایش یافت که بالاترین افزایش در 31 سال گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید