محبوبیت پوتین در ایالات متحده / رئیس جمهور روسیه قوی تر از بایدن است


ساعت: 07:25
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806920

تحقیقات اخیر مؤسسه یوگا نشان می دهد که آمریکایی ها رئیس جمهور روسیه را قدرتمندتر از جو بایدن می دانند و ولادیمیر پوتین در بین مردم روسیه محبوبیت بیشتری نسبت به رئیس جمهور ایالات متحده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش نیوزویک، 30 درصد از پاسخ دهندگان یوگا بایدن را رهبر قدرتمندی توصیف می کنند، در حالی که 57 درصد می گویند پوتین رهبر قوی تری است.


مطالعه یوگاو بر روی 1500 شهروند سالخورده ایالات متحده بین 29 ژانویه تا 1 فوریه 2022 انجام شد.

این نظرسنجی زمانی انجام شد که بایدن به پوتین هشدار داد که به اوکراین حمله نکند و اگر نیروهای روسی وارد اروپای شرقی شوند، با عواقب سریع مواجه خواهد شد.

با افزایش حضور نظامی مسکو در اطراف اوکراین به حدود 130000 نفر، ترس از جنگ ماه هاست که افزایش یافته است. در حالی که کاخ سفید به راه حل دیپلماتیک برای تنش امیدوار است، بایدن یکشنبه گفت که پوتین چیزهایی را می خواهد که نمی تواند به آن دست یابد.

غرب از مدت ها قبل در تلاش است تا به هر طریق ممکن بر روسیه فشار بیاورد. ایالات متحده اخیراً از تحرکات روسیه به عنوان دستاویزی برای حملات و فشار بر مسکو استفاده کرده است. روسیه بارها اعلام کرده است که این اقدامات و فعالیت های نظامی در خاک این کشور انجام می شود و مغایر با قوانین بین المللی نیست.

کرملین گفته است که اقدامات نظامی آن هیچ کشوری را تهدید نمی کند و ایجاد فضای غربی برای رزمایش های نظامی روسیه بی اساس است و برای اهداف خاصی دنبال می شود.

ایالات متحده به همراه برخی از کشورهای ناتو تلاش کرده است حوادث سال 2014 اوکراین را احیا کند و رویدادهای اخیر را مشابه امسال تفسیر کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید