مسکو: تحریم پوتین به معنای قطع روابط روسیه با ایالات متحده است

مسکو: تحریم پوتین به معنای قطع روابط روسیه با ایالات متحده است

روز جدید سخنگوی کرملین روز پنجشنبه (امروز) به ایالات متحده هشدار داد که روابط بین دو کشور را قطع خواهد کرد و تلاش می کند تا رئیس جمهور روسیه را تحریم کند.

افشای طرح دموکرات ها در سنای آمریکا برای تحریم احتمالی مقامات ارشد روسیه از جمله رئیس جمهور، واکنش تند کرملین را برانگیخت.

دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا چهارشنبه شب از طرحی برای اعمال تحریم های گسترده علیه مقامات ارشد دولتی و نظامی روسیه از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه رونمایی کردند.

این پیشنهاد که از سوی کاخ سفید نیز حمایت می‌شود، شامل مقرراتی برای تقویت امنیت اوکراین است و ایالات متحده را تشویق می‌کند تا «تمام اقدامات موجود و مناسب» را برای جلوگیری از بهره‌برداری از خط لوله گاز روسیه-آلمان به آلمان در نظر بگیرد. 2″ جریان متحرک برای اطمینان.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه به اقدام احتمالی آمریکا در اعمال تحریم ها علیه رئیس جمهور روسیه واکنش تندی نشان داد.

به گزارش رویترز، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه مذاکرات روسیه با آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را یک شکست توصیف کرد و گفت که بین دو کشور در مورد موضوعات کلیدی اختلاف نظر وجود دارد.

دیمیتری پسکوف گفت که مسکو در مورد طرح تحریمی گسترده ای که توسط دموکرات ها در سنای آمریکا ارائه شده است، “بسیار منفی” است و آن را تلاشی برای اعمال فشار بر روسیه خواند.

سخنگوی کرملین گفت که اعمال تحریم ها علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به معنای قطع روابط بین مسکو و واشنگتن است.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: دو دور مذاکرات این هفته بین این کشور و غرب (روسیه با آمریکا و ناتو) دارای نکات مثبتی است، اما روسیه به دنبال نتایج ملموس است.

دیدگاهتان را بنویسید