دولت بایدن به دنبال قطع روابط مالی مقامات روسیه با اروپا و ایالات متحده است


ساعت: 04:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806610

معاون وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که اگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اوکراین حمله کند، روابط مالی خود را با مقامات روسیه در غرب قطع خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هیل، «والی آدیمو» معاون وزیر خزانه داری آمریکا روز یکشنبه گفت اگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اوکراین حمله کند، دولت بایدن نخبگان سیاسی روسیه را با تحریم مجازات خواهد کرد.

آدیمو به مارگارت برنان، مجری شبکه CBSW گفت: «تحریم ها مقامات روسی را از بازارهایی که بیشتر به آن علاقه مند هستند، دور کرده است.

آدیمو گفت: “مقامات روسیه که ما آنها را از سیستم مالی جهانی جدا خواهیم کرد، پول خود را در چین باقی نخواهند گذاشت.” آنها پول خود را در اروپا و ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند و کسانی که به پوتین در تصمیم گیری کمک می کنند، ما آنها و خانواده هایشان را از سیستم مالی جهانی حذف می کنیم به گونه ای که آنها نمی توانند تجارت خود را به گونه ای انجام دهند که در گذشته محدودیت هایی را برای آنها ایجاد می کرد. داشتند انجام می دادند.

آدیمو همچنین گفت که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، مطمئن است که خط لوله گازی جنجالی استریم 2 هرگز کار نخواهد کرد.

اظهارات آدیمو همزمان با تشدید تنش ها در شرق اروپا و بین روسیه و غرب است. پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 3000 سرباز را برای تقویت متحدان خود در شرق اروپا مستقر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید