پوتین رئیس جمهور ایالات متحده نیست


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855182

یک دیپلمات ارشد روسی مقصر دانستن رئیس جمهور آمریکا برای تورم در این کشور را غیرقابل قبول توصیف کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، مسئولیت دولت آمریکا در ایجاد تورم را رد کرده است.

به گزارش این خبرگزاری، تاس پولیانسکی در پاسخ به ادعاهای اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفت که سرزنش روسیه برای تورم بالا در آمریکا قانع کننده نیست.

این دیپلمات روس افزود: گویی رئیس جمهور [ولادیمیر] پوتین همچنین بر ایالات متحده حکومت می کند و ممکن است بر غذا و گاز مالیات وضع کند.

پولیانسکی گفت: “تلاش های رئیس جمهور آمریکا برای متهم کردن او و فرار از مسئولیت هایش بیهوده و قانع کننده نیست.”

این مقام روسی اظهار داشت که میانگین قیمت بنزین در آمریکا امروز (شنبه) برای اولین بار به بیش از 5 دلار در هر گالن رسیده است. افزایش قیمت سوخت به طور کلی یکی از دلایل اصلی افزایش تورم است.

بایدن اخیرا گفت: «ما هرگز چیزی مانند مالیاتی که پوتین بر غذا و گاز وضع کرده است ندیده ایم.

بایدن همچنین سعی کرد انتقاد از دولت را به دلیل افزایش شدید تورم در بخشی از برنامه زنده جیمی کیمل در روز چهارشنبه توجیه کند.

رئیس جمهور میزبان در بخشی از این مراسم گفت: ببینید، ما اینجا هستیم (در حال حاضر وضعیت ایالات متحده اینگونه است): ما سریع ترین رشد اقتصادی در جهان و (سریع ترین رشد اقتصادی در جهان) را در جهان داریم. برنامه.

شبکه آمریکایی سیانان در واکنش به دروغ های بایدن نوشت: ادعای بایدن دروغ است. صندوق بین المللی پول نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده در سال 2021 5.7 درصد رشد کرد، اما بیش از 50 کشور دیگر در این سال رشد سریع تری داشتند. بسیاری از آنها کشورهای کوچک یا در حال توسعه هستند، اما برخی از آنها کشورهای بزرگ یا ثروتمند هستند.”

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید