افزایش شاخص آلودگی در شهرهای شمالی کرمان پیش بینی می شود/ کاهش دما در اواسط هفته جاری


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822250

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان:

حمیده حبیبی گفت: از صبح امروز انتقال ریزگردها در استان داریم و این امر منجر به افزایش شاخص آلودگی در شهرهای شمالی استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیده حبیبی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص وضعیت هواشناسی استان نیز گفت: از روز گذشته شاهد وزش باد نسبتا شدید در اکثر نقاط کشور بوده ایم که از سمت غرب به شرق هدایت می شود که این امر منجر به افزایش شاخص آلودگی در شهرهای شمالی کشور شده است. استان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان ادامه داد: شاخص آلودگی کرمان رو به افزایش است و تا ظهر ادامه دارد و در بعدازظهر نیز به دلیل افزایش سرعت باد، غلظت این هوا در مناطق شمالی کاهش می یابد.

وی گفت: در مجموع این شرایط نوسان است و پیش بینی می شود تا اواسط هفته به صورت دوره ای با وزش باد شدید، گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در بسیاری از نقاط استان همراه باشد. بیایید باشیم

حبیبی گفت: در این هفته تقریباً بعدازظهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و بارش خفیف در ارتفاعات روستاها را پیش بینی می کنیم.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از عصر یکشنبه در نواحی شمالی و غربی استان کاهش محسوس دما خواهیم داشت و برای صبح های دوشنبه و سه شنبه کاهش پیش بینی می شود که می تواند به محصولات کشاورزی این مناطق آسیب برساند. مناطق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید