افسوس برای لبنانی ها از بازی تماشاگرانی مقابل ایران

در همین رابطه سایت لبنانی elmaestrosport با عنوان “لبنان دوست دوازدهم خود را از دست داد” نوشت: تیم ملی لبنان در دو دیدار بعدی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر مقابل ایران و امارات قرار خواهد گرفت. که در ورزشگاه شهرداری صیدون برگزار شد، شماره یک 12 خود را از دست خواهد داد. به دلایل بین المللی، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند هر دو بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند.

افسوس برای لبنانی ها از بازی تماشاگرانی مقابل ایران

این سایت ادامه داد: این بدان معناست که تیم ملی لبنان در این دو بازی یک عامل حمایتی مهم و بزرگ را از دست خواهد داد، زیرا از هم اکنون برای حمایت از بازیکنان، افزایش انگیزه و افزایش روحیه آنها حضور دارد. تعداد زیاد تماشاگران حساب شد. شور و اشتیاق هواداران برای حضور در ورزشگاه زیاد بود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که تماشاگران در سکوها حضور پیدا نکنند. اما این بدان معنا نیست که هواداران تیم ملی لبنان به دلیل نبود ورزشگاه از تماشای و همراهی صمیمانه تیم ملی خودداری کنند.

در پایان این گزارش آمده است: مردم به بازیکنان تیم ملی لبنان اعتماد دارند و همچنین توانایی به چالش کشیدن حریفان را دارند، در حالی که بازیکنان سعی می کنند جایی برای شادی همه هواداران در مناطق مختلف لبنان پیدا کنند و در دو مرحله به نتیجه مثبت برسند. این ساز مقابل تیم های ایران و امارات همچنان قوی است.

دیدگاهتان را بنویسید