بحث بدون تماشاگرانی که با آلومینیوم بازی می کردند به پایان نرسید


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834364

رد شایعات تغییر میزبان یا تعداد تماشاگران؛

مدیرعامل باشگاه نساجی در جلسه شورای تامین برای حضور یا عدم حضور تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی تصریح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیرحسین روشنک سرپرست جام حذفی، ایزد سیف‌اله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی و حمیدرضا امیدوار سرمربی تیم‌های اتحادیه در مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبان حضور داشتند. فینال جام حذفی روابط عمومی و امنیت در دفتر رابط. سازماندهی کلی لیگ انجام شد و در نهایت تیم نساجی با قرعه کشی میزبان فینال جام حذفی شد.

انتخاب میزبان مسابقه تنها به منظور تعیین جایگاه روی نیمکت و رختکن دو تیم و همچنین اولویت در انتخاب لباس است و دیدار دو تیم چهارشنبه 7 اردیبهشت برگزار می شود. . .

پس از این خبر؛ زمزمه هایی مبنی بر عدم تماشای بازی فینال جام حذفی و یا برگزاری بازی در شهری غیر از تهران شنیده می شد که واکنش رسمی مدیرعامل قائمشهری را در پی داشت.

پشتیبان سیف الله پور با بیان اینکه متأسفانه برخی از رسانه ها به طور خاص سعی می کنند انگیزه هواداران نساجی را برای انتشار اخباری مبنی بر برگزاری فینال بدون تماشاگر کاهش دهند، گفت: قصد نداشتم در جلسه دیروز شورای امنیت صحبت کنم، اما باید در جلسه شورای امنیت صحبت کنم. ذکر شده. در این جلسه که با حضور مسئولان ذیربط شورای تامین، سازمان لیگ، فدراسیون و دو باشگاه برگزار شد، به هیچ وجه موضوع برگزاری این دیدار بدون تماشاگر مطرح نشد. البته بحث جابجایی بین ورزشگاه آزادی و یادگار امام هم مطرح شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که در شرایط خوبی برای پیشگیری از کرونا هستیم و مشکلی برای به خطر انداختن سلامت جامعه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بحمدالله اقتدار یگان ویژه به گونه ای است که مشکلی وجود ندارد. با انتشار شایعات و اخبار جعلی دور از یک مسابقه اخلاقی و عادلانه است و مطمئن باشید هر چقدر هم که جلوی باشگاه نساجی سنگ بگذارید، انگیزه ما برای پیروزی کمتر نخواهد شد.

سیف‌لاپور در پایان گفت: انتظار داریم شورا حداکثر ظرفیت را به هواداران دو تیم اختصاص دهد تا این بازی جذاب‌تر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید