استقلال با نتیجه مساوی به پایان نرسید و دربی را باخت

استقلال با نتیجه مساوی به پایان نرسید و دربی را باخت

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال درباره نتیجه کسب شده در دربی پایتخت سال 99 اظهار کرد: این نتیجه فقط ناشی از اشتباهات کادر فنی بود. کادر فنی استقلال از ابتدا تا پایان بازی مدام اشتباه می کرد و اشتباهات قبلی خود را تکرار می کرد.

وی افزود: استقلال از ابتدای بازی با ترکیب اشتباه به خصوص در خط هافبک بیرون آمد. چند سالی است که در خط هافبک مشکل داریم اما با وجود مهدی مهدی پور عجیب است که چرا سعید مهری در ترکیب دربی بازی می کند! این فوتبالیست (مهری) در سطح لیگ برتر نیست چه برسد به دربی!

مربی کشورمان افزود: ساپینتو نیز با استفاده از تعویض عارف غلامی اشتباه کرد. سیاوش یزدانی فصل گذشته راهی تیم ملی شد و با وجود او، استقلال بهترین خط دفاعی را داشت. چرا سیاوش یزدانی نباید در چنین مسابقه مهمی بازی کند!

حاجی پور ادامه داد: همه این بازیکنان و تغییرات در ترکیب تیم در نهایت باعث شد خط هافبک را از دست بدهیم. اما هنوز جای تشکر داشت که روزبه چسمی را در خط هافبک داشتیم، متأسفانه با پیشرفت بازی و پس از گلزنی آن بازیکن، او نیز از ترکیب خارج شد تا اشتباهات قبلی را تشدید کند.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: بردن دو گل بانوان استقلال یکی دیگر از اشتباهات کادر فنی بود. قبل از دربی گفته بودم که این بازی برای بازیکنان باتجربه است و دیدیم که هم روزبه چکی و هم ارسلان مطهری موفق به گلزنی شدند اما با جدایی این دو بازیکن و اشتباهات مکرر آرنج تیم استقلال 9 امتیاز بازی را از دست داد.

این بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: بی مسئولیتی بازیکنان تاثیری در این نتیجه نداشت. آنها سه اصل توپ، کمک و فضا را رعایت نمی کردند و مدام وینگر خود را از دست می دادند یا در فضاهای اشتباه قرار می گرفتند.

حاجی پور در پایان گفت: خلاصه همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال حساس ترین دیدار این دوره را باخت. در واقع می توان گفت که استقلال مهم ترین بازی را با این تساوی برد دربی شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید