سلاح پنهان روی نیمکت پرسپولیس به دربی نرسید

 سلاح پنهان روی نیمکت پرسپولیس به دربی نرسید

تساوی پرسپولیس و استقلال ادامه داشت تا اینکه یحیی گل محمدی تا دقیقه 77 هیچ تعویضی انجام نداد و میلاد سرلک جای خود را به کمال کامیابی نیا داد. پاکدل، سید جلال، عبدی و آلیسیا نیز وارد زمین شدند.

از اواسط نیمه دوم اما به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس با رویکرد تدافعی در زمین حاضر شده و در برخی موارد حتی با ارسال های بلند توپ را بدون پیراهن قرمزهای حریف برای استقلال ارسال کردند. رشته.

در همین شرایط از دست دادن موقعیت توسط سعید آقایی و ضربه او به آسمان با مصدومیت این بازیکن همراه شد تا پرسپولیس در این دیدار مدافع چپ خود را از دست بدهد. تصور می شد یحیی با مصدومیتش یا حتی زودتر تصمیم بگیرد از علی شجاعی یا وحید امیری در آن پست استفاده کند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت جای این بازیکن مصدوم را که برای مداوا از زمین خارج شده بود، خالی کرد. تغییر کرد.

نکته مهم این است که نیمکت نشینی وحدت حنانوف و سیدجلال نیز با توجه به حضورهای اخیر آنها غافلگیرکننده بود که البته ممکن است آمادگی سیدجلال و تجربه حنانوف را با تردید مواجه کند.

با این حال با توجه به بازی های مورد علاقه علی شجاعی در سمت چپ، شاید این علامت سوال اصلی او باشد که حتی بعد از گل استقلال هم فرصت نشان دادن توانایی هایش را پیدا نکرد.

حالا با بازگشت سیامک نعمتی یحیی باید بین او و 9 بازیکن نیمکت نشین مرزی بکشد که کار سختی خواهد بود.

در نشست خبری پس از بازی از حمید مطهری در مورد تعویض دیرهنگام سوال شد که او گفت با توجه به ریتم بازی حریف را کنترل می کنند و وقتی استقلال استراتژی خود را تغییر داد، ستاد پرسپولیس تصمیم به تغییر گرفت. بحثی که چندان مورد قبول گروه های هوادار پرسپولیس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید