افشاگری یک استقلالی: می خواستند دربی مساوی شود!

افشاگری یک استقلالی: می خواستند دربی مساوی شود!

استقلال و پرسپولیس از ساعت 14 پنجشنبه در روزهای پایانی حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. در آستانه این دیدار سرنوشت ساز با مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی که دیدارهای زیادی در دربی پایتخت دارد گفت وگویی انجام دادیم. او درباره تقابل روز پنجشنبه گفت: شرایط روی میز بسیار حساس است و اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. اگر استقلال را برد تقریبا تکلیفش مشخص می شود و در صورت برد پرسپولیس فاصله اش را با صدر کم می کند و در لیگ جذابیت بیشتری پیدا می کند. امیدوارم تحت هر شرایطی شاهد بازی زیبایی باشیم.

داسیلوا، مدافع برزیلی جدید استقلال در هفته بیست و دوم اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. سوال بعدی پاشازاده این بود که آیا با توجه به حساسیت دربی این بازیکن می تواند استقلال را مقابل پرسپولیس همراهی کند؟ مدافع سابق آبی ها در پاسخ گفت: این را کادر فنی بهتر می تواند تشخیص دهد، چون می داند چه کسانی آماده بازی هستند. معمولاً بازیکن تازه وارد تا زمانی که خود را با شرایط جدید وفق ندهد مجبور نیست بازی کند. اما در شرایط حاد فعلی که تیم دفاعی ندارد، داسیلوا باید بازی کند.

تقابل بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله لیگ برتر از جذابیت های دربی روز پنجشنبه خواهد بود. پاشازاده در این خصوص گفت: این چالش جذابی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید خط دفاعی استقلال اشتباه می کند یا خط حمله پرسپولیس نمی تواند از موقعیت های خود استفاده کند.

پاشازاده در دربی سال 74 یک گل زد اما کمک داور او را آفساید اعلام کرد. او درباره گل گفت: هم حس بدی بود و هم موقعیت بد. قبل از بازی چند بازیکن ما مصدوم و تنبیه شدند و پرسپولیس تیم مستعدی بود. امیر قلعه نویی پس از ماه ها مصدومیت به میادین بازگشت و در شرایط سختی قرار گرفت. ما خیلی خوب بازی کردیم و با توجه به اینکه بازی بعد از بازی هفتاد و سوم بود، داوری به گونه ای بود که مساوی تر بود و تنش نداشت. اگه همچین شرایطی نبود گلم قبول میشد!

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که جذاب ترین دربی که دیده کدام بوده است، گفت: دربی های جالب زیادی دیدم. دربی اولم برایم خیلی جذاب بود چون خیلی جوان و سالم بودم و دربی را در 18 سالگی تجربه کردم. دربی 3-1 73 بسیار جذاب بود. این دو دربی همیشه برای من خاطره انگیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید