مربیان برای آرامش می خواهند بازی مساوی شود / نتیجه یک هفته تنش همان چیزی بود که در دربی دیدیم

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789647

این کارشناس و مدرس فوتبال درباره دربی گفت: مربیان برای مساوی بودن بازی آماده هستند تا به آرامش برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود اقبالی کارشناس و مدرس فوتبال درباره مشکلات فنی دربی دیروز گفت: در طول این سال ها رقابت دو تیم همیشه چالش برانگیز و مشکل ساز بوده است. متاسفانه دیروز هواداران فوتبال زیبایی از هر دو تیم ندیدند. این بازی جدا از بازی های دیگر نیست. بازی از نظر تاکتیکی و روانی پرتنش بود که بسیار مهم است و فوتبال مورد انتظار را ندیدیم.

اقبالی با اشاره به مسائل حاشیه ای قبل از بازی افزود: یک هفته قبل از این بازی همه سوالات علیه این بازی مطرح شده بود و دو مدیرعامل در حال بحث و تبادل نظر درباره مسائل تبلیغاتی و ایجاد تنش بودند. این مسائل جزئی تاثیر منفی بر عملکرد بازیکن دارد. طبق آمار بازیکنان در 90 دقیقه یک ضربه هم نزدند. این نشان می دهد که ما واقعاً تمرین نکرده ایم و آماده رویارویی با هم نیستیم و به همین دلیل بازی پر از هیجانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شرایطی را باید فراهم کنیم تا هواداران به آن توجه کنند، خاطرنشان کرد: باید این تنش را از بازیکنان دور کنیم. وقتی کادر مربیان هر دو تیم بر پیروزی در بازی تاکید زیادی دارند و از این اصطلاح استفاده می کنند، انگیزه بازیکنان را پایین می آورد. بازیکنان از مشکلات روانی و احساسات کاذب رنج می برند و در زمین به فراموشی تاکتیکی می رسند و خشن می شوند. اما اگر کادر فنی به بازیکنان بگوید که فقط از بازی لذت ببرند، آنها را آرام می کند.

وی ادامه داد: مربیان آماده هستند تا بازی برابر شود تا آرامش را به تیم برگردانند. حتی بازیکنان حاضرند این بازی را ببرند یا مساوی کنند، زیرا در خیابان ها تنش دارند و هر جا که می روند برایشان مشکل ایجاد می کند.

این کارشناس فوتبال در گفتگو با “ورزش” گفت: بسیاری از ایرانی ها منتظر این دیدار هستند، متاسفانه زمانی که کادر فنی دو تیم تنها به موضوع پیروزی در یک هفته تکیه می کنند، تمرکز بازیکنان کاهش می یابد و برای پیروزی. . دیروز گفتند رادیو همه کار می کند. دیروز مسابقه پر از خشونت بود. کادر فنی دو تیم در زمین مسابقه تنش ایجاد کرد و داور را تحت فشار قرار داد. متأسفانه بازیکنانی که هنوز به این بلوغ تاکتیکی نرسیده اند و نمی توانند استانداردها را رعایت کنند دچار فراموشی تاکتیکی در زمین شده اند و این موضوع باعث شده تا فوتبال در موقعیت اشتباه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید