تیم ها در زمین بازی مساوی با هم رقابت نمی کنند/ بدی های فوتبال را امسال دیدیم!


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906446

قطعا 3 بازیکن سهمیه آزاد به تیم اضافه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: می توانستیم هوشمندانه تر بازی کنیم و در کارهای دفاعی به خصوص در نیمه دوم با احتیاط بیشتری عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد حسینکنی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی با پرسپولیس همیشه جذابیت های خودش را دارد بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. می‌توانستیم باهوش‌تر و هوشیارتر بازی کنیم، مخصوصاً در خط دفاع و گرفتار نشویم. در بحث تاکتیکی، شیفت های پرسپولیس را می دانستیم و اتکا به بازی را به بازیکنان مس منتقل کرده بودیم.

وی در مورد اینکه آیا از موقعیت تیمش در پایان هفته یازدهم راضی است یا خیر، گفت: “حتی با وجود اینکه به تازگی به لیگ برتر صعود کرده ایم، قطعا خوشحال نیستیم.” عملکرد بازیکنان ما نیز می توانست همراه باشد. با امتیاز بیشتر تا این لحظه که با شما صحبت می کنم همیشه جنبه بد فوتبال را دیده ایم. تیم هایی که در مقطعی دچار بحران شدند و ببینید چطور از بحران خارج شدند، پس حتماً پنالتی بوده است! از همان روز اول، تنها صحنه داوری که خیلی اغراق کردند، یک ضربه ایستگاهی خط به خط در بازی فولاد بود که معلوم نبود توپ تبدیل به گل می شود یا نه.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: نمی دانم چگونه برخی تیم ها دچار بحران می شوند و ناگهان می بینید که کمک داوران به آنها پنج خطا می دهند. در بازی با یکی از حریفانمان گل دوم آفساید بود اما برنامه های تلویزیون به این موضوع توجه نکردند و بعد می گویند چرا به کنفرانس یا مصاحبه نیامدیم. از چیزهایی گلایه می کنند که هیچ کمکی به فوتبال ما نمی کند. کمیته انضباطی باید مداخله کند تا تیم ها در زمین بازی مساوی به رقابت بپردازند.

حسینکنی درباره برنامه های تیمش برای تعطیلات لیگ برتر گفت: با برنامه ریزی هایی که با باشگاه انجام داده ایم قطعا سه بازیکن از سهمیه آزاد اضافه می کنیم. یکی از بازیکنان امروز معرفی شد. برای یکی از بازیکنان ویزا صادر شده و به زودی به جمع ما خواهد پیوست. اینطور نیست که از بازیکنان خود راضی نبودیم، اما از نظر نتیجه می توانستیم بهتر باشیم. این مشکل به بی تجربگی ما برمی گردد، از من تا همه. سعی می کنیم تیم خود را تقویت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید