طولانی‌ترین نیمه بازی فصل در بازی پیکان تهران و آلومینیوم اراک رخ داد

حامد پاکدل (۵) برای پیکان و عارف حاجی عیدی (۶۳) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

پیروزی پیکانی‌ها در یک نیمه ۶۹ دقیقه‌ای با چاشنی جنجال

این دیدار در حالی برگزار شد که رضا عنایتی سرمربی جدید پیکانی اولین حضور خود با این تیم را تجربه می‌کرد. پیکانی‌ها در این دیدار در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند تا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتند و نیمه اول را با پیروز به رختکن بروند.

در این دیدار مهدی لیموچی بازیکن آلومینیوم در دقیقه ۴۴ به دلیل انجام بازی خطرناک کارت قرمز مستقیم را از داور دریافت کرد که این موضوع اعتراض نیمکت نشینان آلومینیوم را به همراه داشت.

در وقت‌های اضافی نیمه اول آلومینیوم‌ها روی کرنر ارسالی به روی دروازه پیکان به گل رسیدند اما کمک داور بازی این گل را مردود اعلام کرد تا این تصمیم داور اعتراض آلومینیومی ها و جنجال برای دقایق طولانی شود.

 

ادامه جنجال با تصمیمات داوری

در نیمه دوم هم تصمیمات داوری ادامه داشت و تنها پس از ۳ دقیقه از شروع بازی داور باز هم به دلیل پرتاپ اشیا به درون زمین توسط هواداران بازی را متوقف کرد.

در ادامه این شاگردان مجتبی حسینی بودند که روی دروازه پیکان فشار آوردند تا گل مساوی را به ثمر برسانند که در دقیقه ۶۳ توسط عارف حاجی عیدی به گل تساوی رسیدند.

آلومینیومی‌ها پس از رسیدن به گل بازی را مدیریت کردند تا روند بازی به سود آنها پیش برود و گل دیگری را از پیکانی‌ها دریافت نکنند. این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازها تقسیم شود.

آلومینیوم اراک با این تساوی با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و پیکان هم با ۹ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید