تکواندوکاران آزاد لبنانی ایران رقبای خود را شناختند


ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901744

مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی اوپن لبنان برگزار شد و 21 تکواندوکار کشورمان حریفان خود را در این مسابقات شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات امروز جمعه 24 مهرماه در سالن نوفل نهاد بیروت با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان آغاز شد و فردا شنبه 25 مهرماه در دومین روز مسابقات 161 نفر برگزار می شود. تکواندوکاران رده سنی بزرگسالان در دو گروه آقایان و بانوان و در تمامی اوزان برگزار می‌شوند.

قرعه کشی این مسابقات نیز برگزار شد که طی آن تکواندوکاران کشورمان با رقبای خود آشنا شدند.

بر این اساس، در بانوان و در وزن 49- کیلوگرم، سعید نصیری پس از یک دور استراحت به مصاف «عبدالرحیم» از اردن می رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی – فینال به دیدار برنده از سوریه و لبنان می رود. مریم رضانژاد با همین وزن ابتدا به دیدار «نور الدردووک» از اردن می رود. در صورت پیروزی نماینده مصر خواهد بود. در این وزن 9 تکواندوکار حضور دارند.

غزل سلطانی در وزن 53 کیلوگرم با حضور 13 تکواندوکار دور نخست را با تساوی پشت سر می گذارد و سپس به مصاف برنده لبنان و مصر می رود. مبینا نعمت زاده، دیگر نماینده ایران در دور اول این رده به مصاف نادا فرهود از عمان می رود و سپس به مصاف ماریلا حبیب میزبان می رود.

در وزن 57 کیلوگرم 8 تکواندوکار به مصاف حریفان می روند که زهرا شیدایی، «باسما احمد» از مصر راهی دور نخست می شود و سپس برنده از لبنان و ساحل عاج در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند.

نرگس میرنورالهی در وزن منهای 62 کیلوگرم با حضور 5 تکواندوکار؛ دور اول استراحت دارد و سپس در مرحله نیمه نهایی با برنده سوریه و مصر دیدار می کند.

در وزن منهای 67 کیلوگرم 5 تکواندوکار ثبت نام کردند، زینب اسماعیلی در دور اول استراحت کرد و سپس در نیمه نهایی با «شهاتا» از مصر مبارزه می کند.

6 تکواندوکار تا وزن 73- کیلوگرم که فاطمه شفیع پور در اولین دیدار با «رها آذر» از لبنان رقابت می کند. در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «راما ابورائب» از مصر می رود.

در وزن منهای 54 کیلوگرم مردان که 13 تکواندوکار حضور دارند، مهدی حاجی موسایی در دور اول استراحت می کند و پس از آن به مصاف برنده 2 تکواندوکار از عراق می رود. ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این رده ابتدا قرار است با ناصر فوزی از اردن مبارزه کند و در صورت پیروزی با یوسف منصور مبارزه کند.

آرمین هادی پور در وزن منهای 58 کیلوگرم در دور اول یک توقف دارد و سپس با برنده 2 نبرد از لبنان مبارزه خواهد کرد. 11 تکواندوکار در این وزن ثبت نام کردند.

در وزن 63 کیلوگرم که 11 تکواندوکار حضور دارند، عاشورزاده پس از استراحت با برنده مبارزه کویت و ساحل عاج مبارزه می کند.

در وزن 68 کیلوگرم که 12 تکواندوکار حضور دارند، رضا کلهر در اولین دیدار به مصاف «سری چریست» از ساحل عاج می رود و در صورت پیروزی با «امیرخان توران» از ترکیه دیدار می کند.

امیرمحمد بخشی در دور اول در وزن 74- کیلوگرم استراحت می کند و سپس در لبنان و عراق مبارزه می کند. 12 تکواندوکار در این وزن وزنه زدند.

در وزن 80 کیلوگرم 6 تکواندوکار مبارزه می کنند که میرهاشم حسینی در دور نخست به مصاف «محمد اوترا» از ساحل عاج می رود و در نیمه نهایی با «صالح الشراباتی» تکواندوکار با … عنوان و نایب قهرمان بازی های المپیک اردن در توکیو. در همین دسته محمدحسین یزدانی در دور اول استراحت می کند و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده پیکار 2 کوندوکار از لبنان می رود.

ایران در دسته تا 87 کیلوگرم 3 نماینده دارد. مهدی عابدینی دیگر نماینده ایران نیز در دور اول استراحت کرد و سپس به دیدار «طارک موسلی» از لبنان رفت. ابوالفضل عباسی در اولین دیدار به مصاف «السیفی» از لبنان می رود و در صورت پیروزی به مصاف «احمد راوی» از مصر می رود.

در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی پس از یک دور استراحت با برنده اردن و مراکش مبارزه می کند. علی نجفی دیگر سنگین وزن کشورمان در این دور اول استراحت می کند و سپس به مصاف «علی محمد» از مصر می رود.

تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این مسابقات با هدایت ندا زارع، مهروز سایه به عنوان مربی او را همراهی می کند. در گروه مردان سرمربیگری بیژن موکانلو و مربیگری تیم بر عهده مسعود حاجی زواره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید