افشاگری بزرگ یک روزنامه نگار آرژانتینی درباره مسی

گاستون آدل، روزنامه‌نگار مشهور آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی دوست دارد دوباره آبی و سفید را بپوشد، اما راه بارسلونا برای آوردن او به نیوکمپ دشوار است.

روزنامه نگار TYC آرژانتین درباره آینده ستاره پاری سن ژرمن می گوید: زمان علیه پاریسی هاست. اگر مسی 100 درصد قانع بود، از قبل قراردادش را با پاری سن ژرمن که روی میز است تمدید می کرد. او پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را رد نخواهد کرد اما منتظر پیشنهاد بارسلونا است.

عادل همچنین گفت: باید دید بارسلونا می تواند قرارداد مسی را ثبت کند یا خیر. البته این کار آسانی نخواهد بود. پاری سن ژرمن قصد دارد در مذاکرات بعدی پیشنهاد جدیدی را روی میز بگذارد. مسی هم گزینه بازی در لیگ آمریکا را دارد اما می خواهد فعلا در فوتبال اروپا بماند و فعلا به این گزینه فکر نمی کند.

روزنامه موندو دپورتیوو پیشتر گزارش داده بود در حالی که قرارداد قهرمان جام جهانی 2022 با پاریسی ها در پایان فصل به پایان می رسد، مالکان قطری پاری سن ژرمن به مدیران این باشگاه گفته اند که مسی را به هر قیمتی در پاریس نگه دارند.

بارسلونا که با مسائل مربوط به قوانین بازی جوانمردانه مالی دست و پنجه نرم می کند، راه سختی پیش روی مسی دارد زیرا باید حدود 200 میلیون یورو از دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهد.

از عربستان و الهلال یا الاتحاد نیز به عنوان گزینه های احتمالی ستاره 35 ساله آرژانتینی نام برده شده است، اما به نظر می رسد پس از کریستیانو رونالدو به دلیل عدم تمایل مسی برای جدایی از تلاش برای جذب او به عربستان منصرف شده اند. اروپا .

دیدگاهتان را بنویسید