افشاگری ستاره یحیی و پرسپولیس درباره موضوعی مهم

افشاگری ستاره یحیی و پرسپولیس درباره موضوعی مهم

پرسپولیس تهران موفق شد یکی از حساس ترین دیدارهای فصل را مقابل سپاهان در اراک با برتری یک بر صفر به پایان برساند.

سیامک نعمتی یکی از پسران خوب پرسپولیس در این دیدار سخت و نفس گیر گفت: ..

صحبت های پرسپولیس شماره 88 را در زیر می خوانید.

تبریک می گویم. آیا در یک بازی بسیار حساس و نفس گیر برنده شدید؟

هواداران مبارک. این برد شیرین متعلق به هواداران پرسپولیس است. افراد نزدیکی که صندلی های آزادشان واقعا در استادیوم ها احساس می شود. از هواداران اراکی پرسپولیس هم تشکر می کنم که در این شهر برای ما سنگ تمام گذاشتند و جلوی هتل تیم را تشویق کردند.

اما قبل از بازی گفته می شد که شهر اراک برای پرسپولیس طلسم شده است؟

و ما آن کلمات را شنیده بودیم. قبل از بازی با آقای یحیی و کادرفنی به توافق رسیدیم که با تلاش و کوشش تیم خوب سپاهان را به ورزشگاه اراک ببریم تا ثابت کنیم همه این چیزها خرافات است. خدا را شکر همه ثابت کردند.

از نظر فنی نگفتی بازی چطور بود؟

سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است. برد خیلی مهم بود، ما خیلی خوشحالیم اما این مسابقه تمام شد و در تاریخ ماندگار شد.

بعد از این پیروزی بزرگ مقابل رقبای مستقیم چند روز واقعا خوشحال نیستید؟

ما در پرسپولیس فقط 24 ساعت خوشحال بودیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما در این سال ها با تلاش و مبارزه به قهرمانی های زیادی دست یافته ایم. حالا فقط به تراکتور تبریز فکر می کنیم. مسابقه ای که باید برنده شویم. البته تراکتورسازی هم یکی از تیم های خوب کشورمان است و مهره های خوبی هم دارد.

بعد از بازی با سپاهان گفتی «فوتبال میدان جنگ نیست» و این جمله جالبی است. شاید شما باید در زمین بجنگید، اما … می توانید بیشتر توضیح دهید؟

نبرد 90 دقیقه است و قبل و بعد از اینکه همه با هم دوست هستیم رو در رو همدیگر را می بینیم و فوتبال جای جنگ، جنگ پیرامونی و خارج از میدان نیست. سپاهان هم تیم سختی است و این رقابت به خودی خود حساس و جذاب است و نباید قبل از آن حاشیه ساز شود. جای تاسف است که مسابقاتی به این بزرگی به میزبانی تهران یا اصفهان برگزار نمی شود و در زمین بی طرف برگزار می شود. اینها مسائل جالب فوتبالی نیست. این همون چیزیه که گفتم.

خیلی ها برد مقابل سپاهان را 6 امتیازی می دانند. فکر می کنی این بردها چقدر می تواند به قهرمانی پرسپولیس کمک کند؟

قهرمانی؟ من همیشه گفته ام و باز هم می گویم همه چیز به ما بستگی دارد و در زمین و مستطیل سبز تا آخر می جنگیم. همانطور که گفتم، بردهای بزرگ و چیزهایی از این قبیل برای هواداران است و آنها می توانند روزها و هفته ها در مورد آن صحبت کنند. ما بازیکنان می دانیم که نباید به این برد راضی باشیم، باید برای موفقیت تلاش کنیم. این فصل طولانی است و می تواند هر هفته فینال باشد. البته کتمان نمی کنم که بردن یک رقیب مستقیم از نظر روانی به تیم کمک زیادی می کند.

در پایان می خواستیم نتیجه بازی با تراکتور را بپرسیم؟ چگونه پیش بینی می کنید؟

فوتبال جای فالگیری نیست. هر چه بیشتر کار کنید، حقوق بیشتری دریافت می کنید. تراکتوری ها همیشه با انگیزه مقابل پرسپولیس ظاهر می شوند اما ما هم پرسپولیسی هستیم. شرایط جدول به گونه ای است که اصلاً حق اشتباه نداریم و خدای ناکرده برای برد و کسب 3 امتیاز می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید