چالش و تنش آب؛ موضوعی مهم در حوزه فضای سبز شهرکرد


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882793

محمدرضا بیاتی گفت: یکی از دغدغه های مهم در حوزه فضای سبز چالش و تنش آبی است که هم اکنون در برخی پارک ها و بوستان های مناطق بالاتر شهر ظاهر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: تعدادی از پارک ها و بوستان ها با مشکل عدم روشنایی یا عدم روشنایی مواجه هستند و تلویزیون شهرداری، منظر و منظر و سازمان فضای سبز باید به مشکلات این حوزه رسیدگی کند.

وی افزود: یکی از دغدغه های مهم در حوزه فضای سبز چالش و تنش آبی است که هم اکنون در برخی پارک ها و بوستان های مناطق بالاتر شهر ظاهر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: باید در این زمینه روندی معقول و منطقی برنامه ریزی شود و در رابطه با رفع تنش آبی ضمن رفع هر چه سریعتر مشکلات موجود و جلوگیری از آسیب، علمی شود. باید مطالعات دقیق و جامعی برای آینده انجام شود زیرا این موضوع بسیار مهم است و جبران نخواهد شد

بیاتی با بیان اینکه پرداخت پاداش و کار اضافی به مدیران و کارکنان شهرداری باید متناسب با میزان تلاش و کار ویژه باشد، گفت: پرداخت پاداش به کارکنان یک اصل مدیریتی است و باعث تقویت کیفیت عملکرد و روند عمل می شود. در قانون و مقررات پیش بینی شده است.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه با بیان اینکه شهرداری ها منبع تامین آب پایدار برای آبیاری فضای سبز شهری ندارند، اظهار داشت: درختان و فضای سبز شهرکرد. در حال خشک شدن هستند زیرا دلیل اصلی این خشک شدن عدم آبیاری است یا آبیاری کمتر است.

وی افزود: با توجه به کمبود آب در عرصه های سبز شهرکرد، ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و کمبود منابع آبی برای آبیاری درختان تشکیل شود. باید از طریق تانکرها جبران شود.»

دیدگاهتان را بنویسید