افشاگری گفتگوی خصوصی مهدی تاج با کی راش

افشاگری گفتگوی خصوصی مهدی تاج با کی راش

وی در جلسه هیات مدیره در خصوص برکناری اسکوچیچ به نظر کمیته فنی اشاره کرد و حتی گفت وقتی در تیم ملی دو دسته وجود دارد و هر کدام از بازیکنان به یک سمت رفتند نشان می دهد که سرمربی تیم ملی هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

جالب اینجاست که مهدی تاج دفعه قبل قرارداد کارلوس کی روش را تمدید نکرد و حتی برای اعزام این مربی به فرودگاه هم نرفت و در نهایت مارک ویلموتس را به خدمت گرفت.

با این حال رئیس جدید فدراسیون فوتبال مذاکرات مفصلی با این مربی در مورد قرارداد با کارلوس کی روش انجام داد و به او گفت که این بار بهتر است هدف بزرگتر و مشترکتری داشته باشیم و از مرحله گروهی به مرحله بعد برویم زیرا این تقاضا از اهالی فوتبال

همچنین لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال پیش نویس قرارداد کارلوس کی روش را تا پایان جام جهانی آماده خواهد کرد تا به این مربی نشان دهد که عملکرد او در جام جهانی می تواند در تمدید قراردادش موثر باشد.

تیم ملی در جام جهانی با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است و مهدی تاج با توجه به حساسیت این بازی ها و عملکرد قبلی کارلوس کی روش در جام جهانی توانست نظر مساعد تیم ملی را جلب کند. مدیران ارشد برای استخدام کارلوس کی روش

دیدگاهتان را بنویسید