حمله اسماعیل حلالی به کی راش

حمله اسماعیل حلالی به کی راش

اسماعیل حلالی درباره شکست تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی 2022 قطر گفت: در مجموع تیم ملی کشورمان در این جام جهانی کیفیت چندانی نداشت و تصمیماتی که مسئولان درباره تیم ملی گرفتند اشتباه بود. .

وی افزود: من در آن زمان در مورد تیم ملی صحبت نکردم و اجازه دادم بعد از کار تیم ملی در جام جهانی صحبت هایم به میان بیاید. فکر می کنم کارلوس کی روش 4 سال پیش از بازیکنان جدید و آنچه از فوتبال کشورمان می دانست بی خبر بود.

حلالی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی بسیار تدافعی بازی کرد و در دیدار مقابل انگلیس مشخص بود که فقط برای دفاع به میدان رفتیم بنابراین با بدترین نتیجه ممکن بازی را واگذار کردیم. او در بازی دوم مقابل ولز چون تیم ملی باید پیروز می شد، بازی هجومی انجام داد و ثابت شد که ملی پوشان توانایی انجام یک بازی هجومی را دارند و می توانند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. اما متأسفانه در بازی سوم برای تساوی به بیرون رفتیم و کل بازی را باختیم و وقتی گل خوردیم برنامه ای برای بازگشت به بازی نداشتیم.

هافبک سابق اضافه کرد: سبک مربیگری کارلوس کی روش را اصلا دوست ندارم. دوست دارم وقتی بازی تیمم تمام شد، همه بتوانند از بازی لذت ببرند. کی روش هم سبک دفاعی را دوست داشت و این سبک دفاعی را در تیم ملی به کار گرفت. با کی روش در 3 دوره مسابقات جهانی حضور داشتیم اما نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: باید بپذیریم که ساختار فوتبال ما مشکل دارد، فوتبال ما از اساس شکسته است و فقط از این و آن گلایه داریم. تا زمانی که به جریان اصلی فوتبال توجه نکنیم، در فوتبال ایران پیشرفتی حاصل نمی شود. متأسفانه در چند سال گذشته فقط تماشاگر بودیم و پیشرفت سایر کشورهای رقیب را دیدیم.

حلالی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا ملی پوشان به داور اعتراض کردند، توضیح داد: هر تیمی با یک مربی زندگی می کند و بازیکنان نیز از خلق و خو و رفتار سرمربی خود تقلید می کنند، بنابراین ملی پوشان ایران همیشه با داور بحث می کنند. کی روش همیشه دوست دارد ضعفش را به گردن این و آن بیندازد و جز خودش چیزی را قبول ندارد. به همین دلیل ملی پوشان نیز با تقلید از کی روش به داور حمله کردند. البته این صحنه ها اصلا زیبا نبود چون نیازی به این حرکات و رفتار با داور ویدئویی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید