نشانه های متمایز اسماعیل حلالی برای استقلالی ها

نشانه های متمایز اسماعیل حلالی برای استقلالی ها

در آستانه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، شاگردان گل محمدی با پیروزی در هفته آخر دور رفت، فاصله خود را نزدیک صدر و استقلال حفظ کردند.

اسماعیل حلالی در مورد وضعیت پرسپولیس در دور اول و همچنین آخرین دیدار مقابل فجرسپاسی و البته بازی مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس فایرپاس را شکست اما برخی هنوز معتقدند این تیم خوب بازی نکرد؟

به نظرم برعکس، اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. او موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد و موقعیت های گلزنی اش عالی بود اما تنها یک بار موفق به گلزنی شد. مهم پیروزی ما در این دیدار بود. تیم ما بهتر و بهتر می شود و دیدیم که با وجود همه مشکلات همچنان از بالای جدول فاصله می گیرد. پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی در خط دفاعی ایجاد کرده و قبلا به این راحتی گل نمی خورد. حالا کم کم می شود همان تیمی که سخت گل می زند.

فکر می کنی می توان فاصله کم پرسپولیس و استقلال در بالای جدول را جبران کرد؟

اول اینکه فاصله ما با استقلال یک امتیاز است. دوم اینکه برخی از تیم ها با امتیازهای اهدایی شرایط بهتری دریافت کردند اما از طرفی در مورد باشگاه استقلال باید بگوییم که این تیم با شرایط خوبی وارد لیگ شد. همانقدر که پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار را از دست داد، استقلالی ها افراد خوبی را جذب کردند و تیم پر از مهره را بستند. به خصوص در زمینه جذب بازیکن خارجی، برخی تیم ها با وجود اینکه بدهی ارزی زیادی داشتند اما در ابتدای فصل موفق به جذب بازیکن خارجی شدند اما متاسفانه اجازه این کار را به پرسپولیس ندادند. هنوز مشخص نیست که چرا برخی تیم ها با این همه بدهی ارزی موفق به گرفتن بازیکن شدند اما پرسپولیس نشد. شک نکنید در دور مقابل نتایج نسبت به سفر برگشت به پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

چگونه با فولاد بازی می کنید؟

بازی جام حذفی با بازی لیگ برتر تفاوت دارد زیرا یک بازی است. پرسپولیس باید با هوشیاری بیشتری بازی کند. ما نباید به حریف جا بدهیم. امیدوارم با ارائه بازی خوبی مثل فوتبالی که به فجر نشان دادیم، در این دیدار پیروز شویم و به مرحله یک چهارم نهایی برسیم.

حرفی برایت باقی مانده است؟

در آخر هفته بیستم فرصت خوبی است که پرسپولیس مصدوم شود و این تیم بازیکنان خوبی بگیرد. پرسپولیس باید یک مهاجم درجه یک و عالی جذب کند. الان هم الحاتیر زخمی شده! نباید در بازی برگشت این شرایط را داشته باشیم که خط حمله تیم به دلیل مصدومیت شکست بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید