راش مقابل دو ستاره پرسپولیس کیست؟ آیا تهدید عملی شده است؟

راش مقابل دو ستاره پرسپولیس کیست؟  آیا تهدید عملی شده است؟

سرمربی تیم ملی این را گفت تا هشدار بزرگی به باشگاه الاهلی بدهد که ممکن است در آستانه جام جهانی دو بازیکن خارجی خود را از حضور در این تورنمنت از دست بدهند.

البته باشگاه الاهلی با ممانعت از حضور محمدحسین کنعانی زادگان و شویا خلیل زاده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، تخلفی مرتکب نشد. این باشگاه طبق قانون می خواهد بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار دهد و با وجود تعطیلی مسابقات لیگ ستارگان می خواهد از بازیکنانش در تمرینات و تمرینات هماهنگی استفاده کند.

با وجود مصاحبه شاکی کی روش، وی در پایان صحبت های خود از حمایت خود از این دو بازیکن خبر داد و خبر خروج آنها از اردوی تیم ملی صحت ندارد. جایی که کی روش گفت: من نمی توانم این را بفهمم. واقعیت این است که امروز 8 بازیکن برای آماده سازی در اختیار دارم. نمی دانم آیا آنها در سالن بدنسازی خودشان تمرین می کنند یا نه، تنها چیزی که می دانیم این است که ما همچنان از برنامه های تمرینی آنها حمایت می کنیم. چیزی که باید دوباره تکرار کنم؛ من فقط 8 بازیکن برای تمرین دارم.

حمایت کارلوس کی روش از برنامه های تمرینی این دو بازیکن که در پایان مصاحبه به آن اشاره می شود به این معناست که کارلوس کی روش این دو ستاره را از اردوی تیم ملی کنار نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید