افشای عجیب پنالتی گلسیانی

افشای عجیب پنالتی گلسیانی

احمد محرابی دروازه بان وان پارس ستاره تیمش مقابل پرسپولیس بود. وی درباره وضعیت آسیب دیدگی بینی اش گفت: علی بیرو گفت تازه مثل من شدی! جلسه ای با آقای عبدی بود، وقتی یکی یکی همدیگر را دیدیم، می خواست بلند شود و با مشت به صورت من بزند. آقا یحیی خیلی لطف کرد و به من دلداری داد. دوباره خراب شده کار علی آقا درست است و با ورود به زمین و ماندن تیمش پنالتی می گیرد. امیدوارم همچنان موفق باشند و قهرمان شوند.

وی درباره عملکرد خود گفت: این عملکرد فقط برای لحظه نبود و من در 12 بازی لیگ یک همینطور بودم و به لطف خدا به پرسپولیس کشیده شدیم و مرا دیدند چون در لیگ 2 و 1 واقعا عملکرد خوبی داشته ام. چند سال امیدوارم اتفاقات خوبی بیفته آقای قلعه نویی زیبا صحبت کردند. من الان 28 ساله هستم و در 28 سالگی در این بازی دیده شدم. بدش این است که من در این فوتبال کسی را نداشتم.

محرابی با بیان اینکه می توانست پنالتی گلسیانی را مهار کند، خاطرنشان کرد: آقای توتونی در سپاهان با گلسیانی کار می کرد و می دانست به کدام سمت ضربه می زند و من هم می دانستم اما سعی کردم زودتر نروم تا تصمیمش تغییر کند. او خیلی خوب به آن ضربه زد و اگر کرنر نبود حتما او را شکست می دادم.

وی درباره گل های زیادی که پرسپولیس در آن بازی به ثمر رساند، گفت: لطف خدا تیم ما را روشن کرد و با آن گل ها خوش شانس بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید