افشای قتل یک شهروند افغان و دستگیری قاتل در بویراحمد


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883273

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن یک شهروند افغانستانی و دستگیری قاتل وی در بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; سید بالش زر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک قتل در منطقه سپیدار شهرک بویراحمد، تیمی از کارآگاهان اداره پیشگیری و شناسایی جرائم به همراه بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی ، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.



وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد که یک تبعه خارجی حدوداً 18 ساله تبعه افغانستان در بخشداری مرکزی سپیدار به عنوان کارگر مشغول به کار بوده و در روز حادثه در حین اقامت در منزلی استیجاری کشته شده است. یکی از هموطنان افغانستانی وی حدود 30 سال سن داشت که پس از ارتکاب قتل متواری شد که موضوع با هماهنگی مراجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر تصریح کرد: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اقدامات گسترده پلیسی قاتل را که پس از ارتکاب قتل به یکی از روستاهای اطراف منطقه چیتاب شهرستان بویار احمد متواری شده و به عنوان چوپانی با وی مشغول به کار بود، شناسایی کردند. آنها در یک عملیات ویژه بازداشت شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همچنین گفت: قاتل در بازجویی های اولیه به قتل اعتراف کرد و اظهار داشت که برای کار به منطقه سپیدار بویراحمد رفته بود که تعدادی از هموطنانم را می شناخت و با هم بودیم. خانه ای اجاره ای در روز حادثه و زمانی که با مقتول در خانه تنها بودم، مقتول را کشت و انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری متأسفانه در مجموع 9 فقره قتل در استان انجام شده است. که 3 نفر آنها اتباع افغانستان هستند. آنها توسط هموطنان افغان کشته می شوند و بیش از 80 درصد این قتل ها نتیجه درگیری های فردی و جمعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید