افشای نبرد شدید پیکه و شکیرا/عکس

افشای نبرد شدید پیکه و شکیرا/عکس

پیکه و شکیرا در آخرین گفتگوی خود با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

آخرین مکالمه شکیرا و جرارد پیکه توسط خواننده کلمبیایی دو روز قبل از ترک اسپانیا انجام شد. شکیرا به تازگی به همراه دو فرزندش میان و ساشا راهی آمریکا شده و زندگی جدیدی را در میامی آغاز کرده است.

فرزندان پیکه و شکیرا در یکی از ویژه ترین مدارس شهر به نام «مدرسه روز روستایی میامی» تحصیل خواهند کرد که هزینه آن سالانه بین 33 تا 46 هزار دلار است.

برنامه تلویزیونی فیستا در جدیدترین قسمت خود محتوای آخرین گفتگوی پیکه و شکیرا را فاش کرد. شکیرا در آن تماس تایید کرد که دو روز دیگر به همراه فرزندانش ساشا و میلان به ایالات متحده نقل مکان خواهند کرد. او همچنین توضیح داد که به دلیل وخامت حال پدرش و اینکه نمی تواند در بارسلونا تحت درمان قرار بگیرد، تاریخ انتقال به جلو کشیده شده است.

به گفته هولا! قدم بعدی برای پدر شکیرا یک عمل جراحی جدید است که در سه ماهه دوم سال انجام خواهند داد. با این حال، نمایش ادعا می کند که تماس “همه چیز را تغییر داد”. آنها فاش کردند که در آن مکالمه صحبت هایی بوده است که به مذاق ستاره سابق بارسلونا خوش نیامده است.

پیکه به خشم خود ادامه داد و انگیزه های شکیرا را نادیده گرفت. حتی اکنون نیز شکیرا از این ماجرا ناراحت است زیرا آخرین گفتگوی آنها آنطور که انتظار می رفت دوستانه پیش نرفت.

دیدگاهتان را بنویسید