اقامه نماز جمعه ۲۸ آبان ماه در تمامی شهرهای مازندران

ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785342

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه استان اعلام کرد؛

محمد انتصاری گفت: نماز جمعه این هفته 7 آبان ماه در تمامی شهرستان های مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف مازندران را اعلام کرد و گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و تاج گزاری ملی و استانداری مازندران، نماز جمعه در تمامی شهرستان های استان اقامه می شود. هفته

وی گفت: آخرین نماز جمعه مهرماه برای بیست و پنجمین هفته متوالی در تمام شهرستان های استان اقامه می شود. وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نمی کنیم و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز نامحدود است مشروط بر اینکه نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمام اقامه شود. پروتکل های بهداشتی.”

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرهای استان برگزار می شود.

انتصاری خاطرنشان کرد: این هفته 28 آبان ماه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز با حداکثر 100 نفر در 40 دقیقه) برگزار می شود. نامحدود

وی در پایان گفت: نماز جمعه ۷ آبان ماه در ۴۷ شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی (طبق جدول اختصاصی) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه مرکز مازندران به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید