اقدامات انجام شده برای رسیدگی به درخواست های ارزشیابی معلمان

اقدامات انجام شده برای رسیدگی به درخواست های ارزشیابی معلمان

فردین یاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد معلمان مشمول طرح رتبه بندی استان کرمانشاه 25 هزار و 727 نفر بود که از این تعداد حدود 30 درصد در روند اعتراض به رتبه خود شرکت کردند که کمتر از میانگین کشوری است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با اعتراضات معلمان گفت: در راستای پاسخگویی به معلمان معترض، دفتر پاسخگویی در اداره کل و بخشداری های تابعه استان تشکیل و کارگروه های تخصصی تشکیل شده است. و مشغول بررسی روند ارزشیابی معلمان هستند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه رتبه بندی معلمان دارای مراحل متعددی است و اجرای کامل آن نیازمند صبر و حوصله معلمان است، افزود: حق اعتراض برای همه معلمان محفوظ است. همه اعتراضات قطعا به ترتیب بررسی خواهد شد.
یاوری ادامه داد: در ادامه مقرر شد تمامی افرادی که در مرحله رتبه بندی معلمان رتبه بندی نشده اند یا بلاتکلیف نشده اند تا پایان اردیبهشت ماه منصوب شوند.
یاوری با اشاره به سیستمی بودن فرآیند ارزشیابی معلمان گفت: تمامی مراحل ارزشیابی معلمان از طریق سامانه انجام می شود لذا از معلمان استان تقاضا داریم اعتراضات خود را از طریق سامانه پیگیری کنند.
وی یادآور شد: رتبه بندی معلمان با همت دولت آقای رایضی در برنامه اجرایی قرار گرفته و اگرچه ممکن است در ابتدا مشکلاتی وجود داشته باشد اما در نهایت منجر به ارتقای کیفیت نظام آموزشی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید