پرونده های کدام معلمان برای ارزشیابی معلمان بررسی شده است

پرونده های کدام معلمان برای ارزشیابی معلمان بررسی شده است

قاسم احمدی لشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در همایش روسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان های کشور در کرمان گفت: اولین ماموریت مسئولان ادارات حقوقی، پیشقدم شدن در شناسایی پیام های قانونی است که باید منعکس شود. نیازهای نظام قانونگذاری

وی افزود: باید در واحدهای حقوقی از فعالیت منفعل به سمت فعالیت موثر برویم.

احمدی لشکی آموزش و توانمندسازی مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی مطابق با اسناد املاک آموزشی را یک اصل در حوزه حقوقی برشمرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش آمار موضوعات اولویت دار آموزش و پرورش با دانش حقوقی را ضروری دانست و تاکید کرد: موضوعات اولویت دار آموزش و پرورش باید توسط ضابطان قانونی به مدیران ارائه شود.

وی با بیان اینکه پشت این همایش ها اهداف والایی نهفته است و کسانی که در حوزه حقوقی هستند باید آگاه باشند، افزود: در نظام آموزش و پرورش همه مسائل در حوزه حقوقی است، باید در همه حوزه ها منتشر شود.

لاشکی گفت: شما بهترین نهادهای حقوقی برای بررسی هستید و با ذهن خلاق موانع را از سر راه بر می داریم.

وی گفت: رتبه بندی معلمان در نهایت با کمک رئیس جمهور محترم و وزیر آموزش و پرورش تکمیل شد.

احمدی لشکی افزود: ضابطان حقوقی و پرستاران شناسایی و مدیریت تعارض منافع و سلامت اداری را مدنظر قرار دهند.

وی با اعلام اینکه 186 نفر به دلیل تضاد منافع خداحافظی کرده ایم، گفت: با هیچکس تعارف نداریم و معلمان مطمئن ترین و مطمئن ترین افراد جامعه هستند و اگر خدای ناکرده مشکلی وجود دارد نباید نامه بنویسید. و فساد را فریاد بزنند تا دیگران از آن سوء استفاده نکنند.

وی افزود: یکی از کارهای خطیر شما باید مستندسازی باشد، عجله نکنید وگرنه باید مرتب به دادگاه مراجعه کنید، اسناد ملکی و احراز مالکیت دولتی باید با جدیت انجام شود.

رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش گفت: امیدواریم نتایج این جلسات برای مناطق محروم و عدالت آموزشی این مناطق مفید باشد.

وی افزود: استان کرمان دارای 6 هزار و 200 مدرسه و 5 هزار و 800 واحد آموزشی و 47 هزار معلم است.

همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و پشتیبانی قضایی آموزش و پرورش استان های کشور با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، قاسم احمدی لشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس استاندار و روسای آموزش و پرورش در سالن دیوان محاسبات کرمان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید