اقدام باورنکردنی سرمربی استقلال; ستاره پرسپولیس در تیم فرهاد؟

اقدام باورنکردنی سرمربی استقلال;  ستاره پرسپولیس در تیم فرهاد؟

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان رضا دهگانی، وینگر جوان پرسپولیس موفق شد تائید فسخ قراردادش را با این تیم بگیرد.

رضا دگانی که تابستان امسال از نساجی به پرسپولیس پیوست، یکشنبه شب گذشته در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات در سیستم سازمان لیگ قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

البته اقدام این بازیکن تا دوشنبه شب مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفت اما پس از بررسی مدارک قرارداد وی فسخ شد و نام این بازیکن در بین افرادی که قراردادش را فسخ کردند قرار گرفت تا دگانی فاقد هرگونه قرارداد باشد. مشکل انتقال به باشگاه دیگری دهقانی در مدت حضورش در پرسپولیس تنها یک بار به عنوان ذخیره در دیدار مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت.

اما شاید نکته جالبی که نمی دانستید پیشنهاد جالب حریف بود. شنیدیم فرهاد مجیدی که علاقه زیادی به سبک بازی رضا دهگانی دارد و در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را خواستار شده بود با او تماس گرفت و پیشنهاد پوشیدن پیراهن آبی استقلال را داد.

اما رضا دهانی با تشکر از سرمربی استقلال و عذرخواهی تصمیم گرفت به جای پوشیدن پیراهن آبی و ایستادن مقابل هواداران پرسپولیس راهی تراکتورسازی تبریز شود که حساسیت کمتری دارد.

همچنین این وینگر جوان رابطه بسیار مطلوب و دوستانه ای با یحیی گل محمدی دارد و بر همین اساس پس از مشورت با سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید