اقدام جالب کی روش در تمرین تیم ملی

اقدام جالب کی روش در تمرین تیم ملی

علیرضا بیرانوند مقابل اروگوئه نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و نگذاشت ستاره های سرشناس این تیم دروازه را به روی او باز کنند.

دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس اگرچه به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر جای خود را به امیر عابدزاده داد، اما یکی از بهترین بازی های ملی خود از زمان جام جهانی 2018 روسیه در اتریش را رقم زد. نکته جالب اینکه سید حسین حسینی دروازه بان استقلال نیز در بازی دوستانه با سنگال ظاهری غیرعادی داشت. کاپیتان آبی ها نیز در چند نوبت به سادیو مانه و دوستانش واکنش زیبایی نشان داد و همه او را تحسین کردند.

پس از تماشای بازی این دو دروازه بان تیم ملی، خیال بسیاری از فوتبالدوستان و حتی کارشناسان بابت گل تیم ایران در جام جهانی 2022 قطر راحت شد. شاید خیلی ها این سوال را از خود پرسیده باشند که راز موفقیت کارلوس کی روش در دروازه بانی چیست؟

او پیش از این پس از جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی بهترین بازی را از رحمان احمدی در راه جام جهانی 2014 برزیل گرفت در حالی که هیچکس باور نمی کرد!

شاید ندانید، اما کی روش در جوانی خود، از سن 15 تا 21 سالگی، دروازه بان تیم شهر خود در نامپولا، موزامبیک، FC Feroviario Nampula بود. پس از اعلام استقلال موزامبیک از پرتغال و وقوع انقلاب میخک در پرتغال، کی روش فوتبال خود را رها کرد و به پرتغال، کشور اجدادش مهاجرت کرد.

سرمربی تیم ملی ایران تجربه بسیار خوبی به عنوان دروازه بان دارد و بر این اساس با علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و حتی پیام فرش ارتباط خوبی برقرار کرده است.

نقش او در موفقیت علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 روسیه و این بازی دوستانه اخیر مقابل اروگوئه غیر قابل انکار است. باور نمی کنید قرار است با علیرضا بیرانوند صحبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید