اقدام ضد بشری شهادت ماموران امنیتی بی پاسخ نمی ماند


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911968

دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو تن از نیروهای امنیتی در مشهد تاکید کرد: این گونه اقدامات ضدبشری بنا به دستور مقام معظم رهبری بدون پاسخ نخواهد ماند و قوه قضائیه به وظیفه خود در قبال مجازات عاملان این جنایات عمل خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» در بازدید از محل نگهداری عده ای از معاندین در مشهد اظهار داشت: اکنون دشمن با تمام توان وارد میدان شده است اما ترفندهای آنها را می دانیم و از تهدید نمی ترسیم.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای نابودی ایران اسلامی افزود: شاهد جنگ ترکیبی همه جانبه علیه ملت ایران هستیم اما همواره از سرسختی و صلابت این ملت بزرگ شکست خورده و این بار ناامید خواهند شد. همچنین.

حجت الاسلام منتظری افزود: صدام همانطور که می خواست تهران را در یک هفته فتح کند هشت سال در کنار ابرقدرت های جهان ماند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمن از دیرباز در حال طراحی و تقسیم این قیام ها بوده است، اما مردم فهیم و فهیم ایران از آن جدا شده اند و این امر دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.

بر اساس این گزارش، در این بازدید دادستان کل کشور به همراه «محمدحسین درودی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی با حضور در بخش های مختلف محلی که شورشیان دستگیر شده و تعدادی از آنها در آن نگهداری می شدند، از جمله اینکه صحبت از آسیب رساندن به تجهیزات مخابراتی یا مجروح شدن شهروندان و رهگذران در تجمعات تحت پوشش خانواده است.

به گزارش ایرنا، عصر دیروز در محدوده چهارراه حر عاملی مشهد، تعدادی از اراذل و اوباش با تهدید و ارعاب اقدام به بستن مغازه در این محل کردند. آنها ناگهان با چاقو به پنج نفر از بسیجیان که دور از محل درگیری ایستاده بودند حمله کردند و 2 نفر را کشتند و 3 نفر را مجروح کردند.

رئیس قاضی خراسان رضوی نیز در پی این حادثه اعلام کرد: به محض دریافت گزارش این حادثه با دستور قضایی بازپرس ویژه در صحنه فعلی و تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی. مرکز، انجام اقدامات لازم برای شناسایی عاملان این اقدام

گلمعلی صادقی افزود: هویت ضارب شهدای امنیت در مشهد شناسایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید