اقدام عجیب استقلالی ها قبل از دیدار با صنعت نفت

اقدام عجیب استقلالی ها قبل از دیدار با صنعت نفت

دیدار صنعت نفت و پرسپولیس در حالی از ساعت 19:30 آغاز شد که بازی مناقشه برانگیز استقلال و گل گهر یکی دو دقیقه مانده به شروع بازی به پایان رسید و اطلاع از نتیجه این دیدار برای پرسپولیسی ها بسیار مهم بود.

در حالی که اسکوربورد ورزشگاه تهتی آبادان در حال بازی استقلال و گل گهر بود که این تیم ها وارد ورزشگاه آبادان شدند، عکس های شبکه سه توسط زرگر قطع شد اما بازیکنان پرسپولیس همچنان نظاره گر نتایج استقلال و گل گهر بودند.

پیش از ورود شاگردان یحیی گل محمدی به زمین، افشین پیروانی از خبرنگاران و عکاسان حاضر در ورزشگاه خواست تا بدن خود را گرم کنند تا نتیجه بازی استقلال و گل گهر را به پرسپولیس نگویند تا تمرکز آنها روی بازی مقابل نفت آبادان مخدوش نشود.

علیرغم اصرار افشین یکی از مریدان ستاد قرمزها بر این موضوع، اما بازیکنان همچنان نظاره گر نتیجه بودند و زمانی که تیم ها برای شروع بازی وارد زمین شدند، استقلال صاحب یک پنالتی شد تا با همان پنالتی پیروز میدان شود. پنالتی

وسط وقتی پرسپولیسی ها وارد زمین شدند فکر می کردند بازی با همان نتیجه مساوی به پایان رسیده است و به نظر می رسید از نتیجه نهایی بین دو نیمه مطلع باشند.

البته با توجه به فضای مجازی و اتصالات اینترنتی، برای بازیکنان سخت است که متوجه نتیجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید