اقدام عجیب خرید یحیی پس از درخشش پرسپولیس در بازی دوستانه

اقدام عجیب خرید یحیی پس از درخشش پرسپولیس در بازی دوستانه

تیم پرسپولیس عصر سه شنبه گذشته در دیداری دوستانه به مصاف شمس آذر قزوین رفت و در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه 7 بر صفر حریف تازه لیگ برتری خود را شکست دهد.

در حاشیه این دیدار دوستانه محمدحسین کنعانی زادگان خرید جدید پرسپولیس که برای کارهای شخصی به قطر رفته بود برای اولین بار در تمرین گل محمدی حاضر شد.

این در حالی است که حتی تا تمرین دوشنبه گذشته نعمتی شماره 6 را در اختیار داشت اما بلافاصله پس از آمدن حسین کنعانی، مدافع ملی پوش صاحب شماره محبوب خود شد. جالب اینکه مطلع شدیم محمدحسین کنعانی زادگان در تماسی تلفنی با کریم باقری پیشکسوت این باشگاه برای پوشیدن پیراهن شماره 6 پرسپولیس از وی خواسته بود تا برای پوشیدن پیراهن شماره 6 در فصل جدید برود.

لازم به ذکر است که قرارداد کریم باقری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه در پایان فصل گذشته به پایان رسید. در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر تمدید نشدن قرارداد باقری با پرسپولیس مطرح شده است. حالا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه اعلام کرد که این باشگاه دیگر با کریم باقری قرارداد همکاری نمی بندد.

با اعلام رضا درویش باقری، وی فصل آینده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت و سیدجلال حسینی مربی تیم پرسپولیس باید به جای باقری روی نیمکت کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید