اقدام وحشتناک مربی مهدکودک برای بچه ها / مدیر مهدکودک شوکه شد + عکس و جزئیات

اقدام وحشتناک مربی مهدکودک برای بچه ها / مدیر مهدکودک شوکه شد + عکس و جزئیات

روز جدید : رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی بانوی جوانی که با انتشار مطالب کذب در شبکه های اجتماعی قصد تخریب و بدنام کردن مهدکودکی را داشت، خبر داد.

سرهنگ امیرحسین سلیمانی گفت: پس از مراجعه زنی 45 ساله به پلیس و ارائه گزارش قضایی به پلیس؛ گویا فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های نادرست و نادرست به والدین این کودکان قصد سوء قصد و تخریب مهدکودک را دارد، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. پلیس فتا کارشناسان

وی گفت: پس از حضور شاکیه، با هماهنگی مقام قضایی و با جمع آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این افسر پلیس اظهار داشت: متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت شد. اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان، پلیس مجبور به اعتراف شد و مشخص شد این فرد که مربی سابق مهدکودک است به دلیل بیزاری و مشکلاتی که با شاکی در محل کار داشته دست به چنین اقدامی زده است. بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: بر اساس قانون هرگونه توهین، توهین یا به اشتراک گذاری تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به دنبال دارد، بنابراین رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ویژه در شبکه های اجتماعی ضروری است.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در قسمت گزارش مردمی و یا با شماره 096380 با ما در ارتباط باشند. .

دیدگاهتان را بنویسید