عکس هایی از وحشتناک ترین جشن تولد بازیگر زن/ بهناز جعفری در برج میلاد شوکه شد

عکس هایی از وحشتناک ترین جشن تولد بازیگر زن/ بهناز جعفری در برج میلاد شوکه شد

روز جدید بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون تصاویر متفاوت و ترسناک تولد خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بیناز جعفری در ۴ مرداد ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. بناز جعفری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. بهناز جعفری دوره های بازیگری خود را زیر نظر گلاب آدینا گذراند. در سال ۱۳۸۰ با بازی کوتاه بهناز جعفری در فیلم خانه آب سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد. در سال 1392 بناز جعفری متوجه شد که از بیماری ام اس رنج می برد.

بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از جشن تولد متفاوت خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این بازیگر با انتشار این عکس نوشت: شب باشکوهی بود، تنها و متفاوت با روز مرده. غیبت هیچکس ترسناک تر از نبود خودم نبود که در اوج پرتگاه رها کردم!

بانجی جامپینگ یکی از فعالیت های افراد پرانرژی و ریسک پذیر است و مخاطبان خود را دارد. چهار سکوی بانجی جامپینگ در تهران فعال است. اگر از ارتفاع نمی ترسید و می خواهید یک پرش فوق العاده و هیجان انگیز را در بانجی جامپینگ تهران تجربه کنید.

بیناز جعفری

بیناز جعفری

بناز جعفری در سال 1353 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در آن در نقش کوتاه ظاهر شد شال آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاه در فیلم خانه آب به کارگردانی باخمان فرمان آرا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره ۲۰ فجر شد.

عکس های پرش

بانجی جامپینگ

برج پرش میلاد تهران

بانجی جامپینگ سعادت آباد

بانجی جامپینگ سعادت آباد

بانجی جامپینگ نهج بلاغه

دیدگاهتان را بنویسید