امروز آخرین مهلت ثبت نام 5 اولویت خودرویی داوطلبان در سامانه یکپارچه است

امروز آخرین مهلت ثبت نام 5 اولویت خودرویی داوطلبان در سامانه یکپارچه است

دومین مرحله از شرکت در گام دوم فروش تلفیقی خودرو که از چهارشنبه گذشته (3 خرداد) برای ثبت نام 5 درخواست خودرو اولویت دار متقاضیان واجد شرایط آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه) پایان می یابد.

امروز (چهارشنبه 19 خردادماه) آخرین مهلت ثبت نام پنج درخواست اولویت دار برای متقاضیان واجد شرایطی است که برای تعریف حساب وکالتی و واریز و بلوکه کردن 100 میلیون تومان تا مهلت (30 تا 29 اردیبهشت) اقدام کرده اند و بانک ها نیز خود را معرفی کرده اند. اسامی در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای ارسالی به پایان رسید.

این دوره به طور رسمی از روز چهارشنبه هفته گذشته (سوم خرداد) آغاز شد، اما حدود یک روز و نیم قطع شد و از روز پنجشنبه فعال شد و متقاضیان توانستند وارد سایت شده و درخواست خودروی خود را ثبت کنند و همانطور که گفته شد این دوره امروز به پایان می رسد.

این طرح در سه قالب طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانان و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و 23 محصول از چهار شرکت سایپا، مدیره خودرو، کرمان موتور اجرا می شود. و فردا موتور با قیمت کارخانه (مصوب شورای رقابت) عرضه می شود.

در صورت عدم تمدید این مهلت (در حال حاضر خبری از تمدید این مهلت نیست) مراحل نظارت آغاز شده و ثبت نام کنندگان در لیست انتظار یا با حق اولویت خرید قرار می گیرند و پس از آن لیست انتظار خارج می شود. .

همانطور که در ابتدا بیان شد، چهارشنبه هفته آینده (27 خرداد) اولویت بندی با نظارت مراجع نظارتی مربوطه انجام می شود.

در خصوص امکان برداشت پول بلوکه شده مشتریان، در مرحله اول فروش تلفیقی، مردم می توانستند پس از اعلام لیست انتظار، 100 میلیون تومان خود را برداشت کنند. بر این اساس، دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مشتریان می توانند از 24 خرداد (که زمان اعلام لیست اولویت ها و زمان تحویل به مشتریان است) پول بلوکه شده خود را برداشت کنند. این موضوع هنوز تایید نشده است، اما به احتمال زیاد درست است.

دیدگاهتان را بنویسید