امضای قرارداد نیمه شب به درخواست سولدو/سهرابی گزینه اصلی تراکتورسازی بود.

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784515

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی دلایل امضای قرارداد نیمه شب با سرمربی جدید این تیم و حواشی او را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار آنایی درباره حضور ضوانیمیر سولدو و عقد قرارداد با این سرمربی در نیمه های شب اظهار داشت: مربیان اروپایی تا زمانی که قرارداد نبندند به هیچ وجه کار خود را شروع نمی کنند و قدم به قدم پیش نمی روند. . سولدو صبح امروز که وارد تبریز شد و به باشگاه آمد، اعلام کرد که بلافاصله قرارداد را امضا می کنیم تا از صبح شروع به کار کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که زمان زیادی برای بازی با سپاهان نداریم، نیمه شب قرارداد بستیم. از طرفی سرمربی جدید باید صبح به پایگاه باشگاه می رفت و پس از آن جلسه معارفه برگزار می شد و هر چه زودتر قراردادش را امضا می کردیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا یکی از مسئولان این باشگاه در زمان امضای قرارداد با سرمربی جدید حضور نداشت، گفت: اتفاقا من در زمان عقد قرارداد در باشگاه حضور داشتم. قرارداد و عکس یادگاری با سولدو گرفتم مدیر اجرایی ندارم.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: البته در زمان مدیرعاملی علاقه ای به این کار نداشتم. یادتان باشد در توسعه فولاد و ماشین آلات با وجود اینکه مدیرعامل بودم، حتی با آندرانیک تیموریان که از فوتبالیست های بزرگ ما بود عکس نگرفتم.

وی درباره گزینه های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: دکتر میر معصوم سهرابی گزینه اصلی مدیریت این باشگاه است که پیش از این نیز این سمت را برعهده داشته است. در مورد دکتر حاتیر هم باید بگم که شاید یکی از گزینه ها باشه ولی نمیدونم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در نهایت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مربی جدیدی به این تیم اضافه می شود یا خیر؟، تاکید کرد: باشگاه در حال تصمیم گیری برای دستیار ایرانی است. اگر باشگاه در این زمینه به جمع بندی برسد می توانیم از مربیان داخلی در کادرفنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید